Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens tänkvärda!!

” Låt dig inte förledas in på dygdens avvägar!”

 

                                                                                                                                                                        Oscar Wilde

6 svar

  1. Jag hajja inte? haha

    5 oktober, 2010 kl. 10:16

  2. Det ska jag akta mig för. Jag vandrar på odygdens breda promenadstråk.

    5 oktober, 2010 kl. 06:55

  3. Hmmm….tänkvärt!
    Sv: Har fått för mig bara att jag bara kan tanka på pump 5.
    Om jag är konstig?
    Ja…förmodligen 😉
    Ha det bäst!
    Kram!

    5 oktober, 2010 kl. 06:34

  4. Nej, du ska gå den smala vägen. Den leder till salighet.

    Kram/Gilla

    5 oktober, 2010 kl. 05:44

    • Gilla: Den tar jag efter detta liv 🙂

      5 oktober, 2010 kl. 07:07

  5. hahaha – nej gör inte det för allt i världen 😀
    kramar

    5 oktober, 2010 kl. 05:36

Kommentera

