Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

En rolig sak!!

Ibland önskar jag att jag vore sand mellan tårna, även fast hon var otrogen mot dansbandsfrun med Gilla. Precis innan jag somnar tänker jag på Nett, och den enda som gör mig riktigt jävla pissed off är Sara glitterögonDonken-2barnsmorsa 2 be har ingen smak i konst och Mia systeryster skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till. Igår skulle jag köpa en födelsedagspresent till Ellis men köpte istället ett paket cigg och ljög sedan om att Johanna och Soffie hade rånat mig på 46 kronor. När jag ska sova och är rädd tänker jag inte att det är ett monster någonstans i mitt rum, utan att Decdia har sex med Nanna under min säng. När Veiken flirtade med mig även fast hon var ihop med Nightmare hade vi sex, men då rådumpa jag henne dagen efter och berättade för Vicki att jag blivit våldtagen. Nu ska jag dissa Camilla och träffa Mickan för att snacka skit om Stattinskan.

Du har blivit utmanad, direkt när du ser detta. Gör den om du orkar o har lust!!

Ta dina icke godkända kommentarer o byt ut namnen i berättelsen mot namnen som kommer upp i listan. Jag tog mina i den ordning de kommit men Johanna som jag tog den av tog dem slumpmässigt.  Det var eg menat att vara ett mess o man skulle in i adressboken.. Jag tyckte att det var roligare så här..

När du gjort den, skrik till mig då så jag kan få skratta ihjäl mig lite!

13 svar

  1. men det är ju förbannat märkligt att alla ska va otrogna MOT mig och inte MED. Är jag SÅ lessam? 😉
    (mitt ex såg till att vi var 3 i vår relation i ett halvår) tack Kloppan, nu måste jag nog gå i terapi. TACK SOM FAN!

    HIHIHIHI skojar bara 😉 (inte om idioten men att jag bryr mig) 😉

    den var ju skitkul men jag (host) fattade inte instruktionerna. eller jag menar ”jag har inte tid” 😉

    kram

    6 oktober, 2010 kl. 11:41

    • Dansbandsfrun: Jag SA ju att du inte skulle färga håret brunt. Lättare när alla såg hur landet låg 🙂 Näevars det blev jättebra

      7 oktober, 2010 kl. 08:33

  2. Ha,ha, hej hopp Sunshine-tok !! Har du nallat på nyårsdrickat redan nu, för att ha det gjort till flytten ????? 😉

    5 oktober, 2010 kl. 02:55

  3. Haha kanske tar med den senare…

    5 oktober, 2010 kl. 12:34

  4. har gjort den nu ja., fast ändrat lite som sagt. haha 😉

    5 oktober, 2010 kl. 11:38

  5. hahahah! min svaga punkt också, inredning o konst o grejer. jahaja, hahaha! 😉
    ja den snor jag, fast får nog byta ciggen mot snus där tror jag bestämt. haha 😛

    och kanske lite barnvänligare mot slutet där också, kanske kanske, hahaha 😛
    pöss

    5 oktober, 2010 kl. 11:10

  6. Haha bättre sent än aldrig 😉

    5 oktober, 2010 kl. 11:00

  7. Haha, vad jag hajade till där först och tänkte att jaha, vad har jag nu gjort för att göra dig pissed off 🙂
    Riktigt roligt.

    5 oktober, 2010 kl. 10:10

  8. I ordning? Bah… lilla favoriten fick presenter medan jag hade tjejsex. Tsss.

    5 oktober, 2010 kl. 09:30

    • Diana: Hon fick ju aldrig ngn så frågan är vem av er som blev gladast 🙂

      5 oktober, 2010 kl. 03:08

    • Diana: Hon fick ju aldrig ngn så frågan är vem av er som blev gladast 🙂

      5 oktober, 2010 kl. 03:08

      • Hahahahahaha men seriöst, en present för ynka 50 lappen hade du inte råd med? De illa 😦 är ja inte värd mer än så?

        5 oktober, 2010 kl. 09:47

      • Ellis: Man ska vara glad för det lilla 🙂

        6 oktober, 2010 kl. 07:50

Kommentera

