Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Mutter i dubbel bemärkelse!!

Min mutter muttrar….

Vissa av er kanske minns när min mamma sa att hon skulle radera mina fräcka inlägg jag gjort på bloggen efter att ha pratat med en av mina mostrar som läser ibland. Nu har de pratat igen.. Kom ett SMS nyss där mamma skriver: Om du går med i Hemliga armén slipper du lägga ut hela ditt liv på internet.

Haha än så länge har jag ju inga nakenkort på mig själv iaf..(Tror ni de uppfattar hotet??) Tycker de kan nöja sig med det!!

16 svar

  1. charlotte
    inte för att jag vet var askeröd ligger men jag åller med dig om boendet

    Du svarade:Hahaha! Jag bor i Hörby. Hörby är en håla. Askeröd är en ÄNNU större håla. Riktig ”bonnahåla”!

    9 oktober, 2010 kl. 03:31

  2. Hahahahahaha om min mamma fann min blogg hade hon sagt upp moderskapet med mig hahah

    8 oktober, 2010 kl. 11:02

    • Ellis: Tur du har back-up då 🙂

      9 oktober, 2010 kl. 03:41

  3. Nu väntar vi på det…nakenkortet;) allså.
    Ha en fin kväll!

    8 oktober, 2010 kl. 09:24

  4. Men så mycket exponerar du väl inte familjen? Du ger ju glimtar, inte allt. Och det är intressant och roligt!
    Kram!

    8 oktober, 2010 kl. 02:58

  5. Men dom är så nyfikna att dom måste läsa…?…
    OCH rapportera till din mamma.
    Kram

    8 oktober, 2010 kl. 02:38

  6. jag tror inte du kommer att bry dig, eller
    kramar

    8 oktober, 2010 kl. 01:39

    • ansepanse: Det finns betydligt5 värre o bättre saker också för den delen att lägga sin energi på

      9 oktober, 2010 kl. 04:06

  7. Haha nu blev dom nog en aning nervösa och snart plingar det till av sms terror 😉

    8 oktober, 2010 kl. 12:26

  8. Illa när ens mamma läser bloggen, man måste liksom hålla sig på mattan då (eller jag gör det iaf). 😉

    8 oktober, 2010 kl. 12:04

    • Diana:Haha Ja jag har ju märkt det 🙂

      9 oktober, 2010 kl. 04:29

  9. klart jag la en kabel, men de va då inte det lättaste att krysta ut en såndär, mellan värkar.. :S
    det gick ju, men de va som sagt inte så lätt. haha 😛

    8 oktober, 2010 kl. 11:11

  10. hahaahhaha!!! mutter som i mamma också då? inte som i muffen på nalkenbilderna du inte lagt ut då. haha! 😉
    för då blir de ju 3ppel bemärkelse.. 😛

    8 oktober, 2010 kl. 11:11

  11. Men det skulle ju bli så mycket tristare för oss som läser här. Tänkte hon inte på det?

    8 oktober, 2010 kl. 11:02

    • frunatmaken: Haha så tänkte hon nog inte 🙂

      8 oktober, 2010 kl. 11:17

  12. Du har i alla fall en Mutter som bryr sej.

    Kram/Gilla

    8 oktober, 2010 kl. 10:41

Kommentera

