Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Klamydiatest

En kommentar av sand mellan tårna fick mig att tänks på en rolig sak.

För ett par år sen träffade jag en karl o efter att ha 2 urinvägsinfektioner inom loppet av en månad så frågade jag honom när han testat sig senast. Jag tycker att det är en helt normal fråga att ställa men det tyckte inte han. Han blev skittjurig o sa till mig attt jag var tvungen att ändra på mig om vi skulle ha ngn framtid tillsammans. Svarade bara: Det verkar ju dumt att ändra ett vinnande koncept..

 

Kan ni fatta att jag fortfarande är singel!? 🙂

 

28 svar

  1. Han hade säkert väldigt låg självkänsla och var nojig som fan. Klart du ska fråga!

    11 oktober, 2010 kl. 10:18

  2. nej jag fattar det inte 🙂
    kramar

    11 oktober, 2010 kl. 09:36

  3. haha sicken idiot. ett normalt svar hade kanske vart att han skulle testa sig istället..? hmm..

    10 oktober, 2010 kl. 08:45

  4. Nää, det är obegripligt faktiskt 🙂

    10 oktober, 2010 kl. 07:22

    • diana: Äntligen ngn som ser min potential 🙂

      10 oktober, 2010 kl. 07:30

  5. Vilken webläsare använder du när det inte går, det fungerar med ie iaf

    10 oktober, 2010 kl. 07:01

  6. Haha ja just det…det skrev jag…Envis som en åsna och minne som en guldfisk=jag i ett nötskal 😉

    10 oktober, 2010 kl. 06:49

  7. Vem är nightmare!? är han ett kap?

    10 oktober, 2010 kl. 06:39

    • Ellis:Haha, Klart han är 🙂 (Törs inte säga annat för då kanske jag får mardrömmar 🙂 ) Men jag vill inte ha konkurrens av dig lilla jäntan 🙂

      10 oktober, 2010 kl. 07:04

      • Nightmare

        Ha ha var inte rädd du ligger på plus sidan ännu så du får svara vad du tror.. 😉

        Ellis:Nix inget kap men ganska trevlig ändå 🙂

        10 oktober, 2010 kl. 07:15

      • Nightmare: Det verkar ju dumt att äventyra att hamna på fel sida av strecket, klart du är ett kap 🙂 Lika mkt som du tycker att jag är ett tycker jag att du är ett 😉 Jag borde ha blivit diplomat 🙂

        10 oktober, 2010 kl. 07:28

  8. Se det så här, du är fortfarande en lycklig urinvägsinfektionsfri singel, tycker inte det verkar som det var så mycket att satsa på. Gillar man någon så är man ju rädd om den personen.
    Läste din kommentar, du kanske missförstått vad jag försöker göra. Inläggen på bloggen du var inne är från metrobloggen, December 2009 och ligger alltså där redan. Jag försöker flytta över allt dit från http://www.metrobloggen.se/kajsalisa som jag fortfarande skriver på. Av någon anledning så tar inte din blogg emot kommentarer från den bloggen utan dom försvinner. Meningen är ju att jag skall jobba från wordpress i framtiden, men bloggande och min roman gör att jag inte har hunnit flytta över gamla inlägg till WordPress. I kväll har jag i alla fall satt lite fart igen och jag tror jag hittat en lösning som jag skall berätta om på metrobloggen i veckan. Kram.

    10 oktober, 2010 kl. 06:31

    • kajsalisa: Vad spännande att skriva en egen roman. Vad handlar den om?

      10 oktober, 2010 kl. 07:53

  9. Alla killar är inte så dumma. Kramiz

    10 oktober, 2010 kl. 06:21

  10. Nightmare

    Nix kan inte förstå varför du är singel, du verkar ju vara ett kap.. 😉 håller tummarna för dig och din bil imorgon 🙂

    10 oktober, 2010 kl. 06:21

    • Nightmare: Javisst gör jag. Tack vi får se hur det går. Var iaf o tvättade den idag

      10 oktober, 2010 kl. 06:27

      • Nightmare

        wow en kvinna som tvättar sin bil blir ju ett + poäng till..antar du handtvättade den 🙂

        10 oktober, 2010 kl. 06:34

      • Nightmare: Är du galen 🙂 Jag körde igenom den i en automat förstås. Ellis undrar om du är ett kap 🙂

        10 oktober, 2010 kl. 06:49

  11. så det är därför du är singel

    10 oktober, 2010 kl. 06:09

    • Vicke: Din retsticka 🙂

      10 oktober, 2010 kl. 06:34

  12. Konstigt att det ska vara så känsligt för killar.
    Är ju nått en annan tycker är hur naturligt som helst.

    Kram

    10 oktober, 2010 kl. 05:42

  13. Nattis 2.0

    Jösses!

    Fast frågan dyjker ju onekligen upp; hade han klamydia och hade han smittat dig?

    10 oktober, 2010 kl. 05:41

    • Nattis: Näe det var lugnt men jag var o testa mig eftersom han blev så sur. Man kan ju bli misstänksam för mindre

      10 oktober, 2010 kl. 06:04

  14. du får sno det hur mycket du vill, du har en expert på såna killar. TYVÄRR!

    att du är cool som synden det vet jag 😉 mycket coolare än jag och roligare 🙂

    btw hittade du tävlingen?=)

    10 oktober, 2010 kl. 05:38

  15. Oh, sånt med sjukdomar var nåt av det första jag tog upp med Batman… är inte finkänslig precis och jag har inte lust att gambla med min hälsa. 🙂

    10 oktober, 2010 kl. 05:06

  16. Haha bra svarat!
    Vad har jag nu kommenterat som fick dig att tänka på det?

    10 oktober, 2010 kl. 05:02

  17. Haha killar är lätt störda… jag tycker absolut man har rätt och fråga en sådan sak!

    10 oktober, 2010 kl. 04:58

    • Johanna: Haha lätt störda var det ja 🙂 Det uttrycket snor jag

      10 oktober, 2010 kl. 05:24

Kommentera

