Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Till alla vilsna själar!

Man blir lite deprimerad på mänskligheten ibland.

14 svar

  1. Nightmare

    ha ha visst minns jag, men du har ju inte hur många + som helst.. 🙂

    14 oktober, 2010 kl. 08:21

    • Nightmare: Haha jag trodde att jag var lite ”fredad”, ack vad man kan bedra sig 🙂

      15 oktober, 2010 kl. 05:43

  2. Nightmare

    Och jag blir liiite deprimerad av denna sortens skrääääl som helt omöjligt kan gå under kategorin musik.. 🙂

    14 oktober, 2010 kl. 10:52

    • Nightmare: Nu låter du nästan som en gammal pensionär 🙂

      14 oktober, 2010 kl. 07:01

      • Nightmare

        ha ha ha du menar väl någon som har musiksmak hoppas jag. 🙂 O innan du svarar bör du tänka på vad jag kallar mig.. 😉

        14 oktober, 2010 kl. 07:05

      • Nightmare: Háha du sa ju att jag låg på plus.. Remember!!

        14 oktober, 2010 kl. 08:18

  3. javisst var det roligt, vi behöver lit ehumor en sådan här dag när folk klanta sig igår!

    Hur i helvete puschar man på en annan människa och begå självmord, hur kan man ha det på sitt samvete, fan fy skäms på dem…. blir fan rädd!

    12 oktober, 2010 kl. 08:46

  4. Tack för mejladressen. Jag tog bort ditt inlägg, för jag tänkte att du inte ville visa den för andra. Du fick väl mejlet från mej?

    Kram/Gilla

    12 oktober, 2010 kl. 07:20

  5. Påminer lite om rammstein..

    12 oktober, 2010 kl. 06:51

  6. Hmm…glömde att säga:
    Bra låt???
    Nja…inte min stil. Tacka vet jag Noice 😉
    Kram på dig!

    12 oktober, 2010 kl. 05:34

  7. Jo..jag läste den andra inlägget också.
    Det var DET jag menade då jag skrev så.
    Kram på dig!

    12 oktober, 2010 kl. 05:33

    • Camilla: OK. Jag trodde att du låg dubbel 🙂

      12 oktober, 2010 kl. 05:35

  8. Men snälla….vad är det mad folk!?
    Kram på dig i alla fall.

    12 oktober, 2010 kl. 05:09

    • Camilla:du skulle ha läst det nedre inlägget så hade du förstått. men jag håller med dig-de ser lite roliga ut men det är en jäkla bra låt. Måhända är jag ensam om att tycka det
      kram

      12 oktober, 2010 kl. 05:17

Kommentera

