Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Både tråden o filmen är kvar!

Tråden på flashback och filmen om hängningen är fortfarande tillgängliga. Att den fanns kvar igår förstod jag men inte idag. Trodde att de skulle vara snabbare med att ta bort den. Jag antar att det är svårt att rensa hela nätet på det. Och alla länder har ju olika moraliska lagar. Själv går jag efter hans mammas önskan om  att inte publicera den på nya sajter eftersom den inte är representativ för hans liv som hon säger och så kan den ge andra människor dumma ideér..

15 svar

  1. Jag hittade inte den inne på fb, men jag antar att den snurrar runt i cybervärlden. Men jag är glad att den inte fanns just där jag kollade, ångrade mig i samma sekund som jag klickade för att se den. Människan är ett sjukt släkte, varför dras man till sånt hemskt?

    14 oktober, 2010 kl. 12:49

    • Diana: Näe en del av oss kan inte låta bli att kolla på så morbida saker. Det var otäckt att se så det var bra för din egen skull att du inte hittade den.

      14 oktober, 2010 kl. 04:43

  2. Som sagt var.. Stackars familj!
    Men tyvärr sprids ju sånt där som en löpeld på internet. En av nackdelarna med internet..

    Ljushållaren köpte jag på Chilli

    14 oktober, 2010 kl. 11:24

  3. Jag har inte sett och vill inte heller. Makabert är vad det är och stackars, stackars hans familj. Och som sagt, alla dumma griller det kan sätta i andras huvudet. Fyfyfy.

    14 oktober, 2010 kl. 09:44

  4. Näe, kan dom inte respektera familjens önskemål….

    14 oktober, 2010 kl. 08:26

  5. BRA att du lyssnar på hans mamma. Hur kan man sprida den filmen? Inte nog med att hans familj har förlorat honom, de tvingas veta att filmen med hans död är i omlopp. Så jävla fruktansvärt! Hur är människor som lägger ut filmen skapta, egentligen?..

    Kram!

    14 oktober, 2010 kl. 07:41

    • Tofflan: Som man vill bli behandlad själv får man behandla andra. Tyvärr är samhället i stort allt för egoistiskt idag o det är många som har glömt de orden.. Tills det gäller dem själva. Då är det så jävla synd om dem!

      15 oktober, 2010 kl. 05:59

  6. Att tråden finns har jag förstått då moderator skrev sista inlägget innan den låstes att dom skulle prata igenom om den skulle få vara kvar men att filmen finns visste jag inte. Inget jag kommer leta upp heller för att se. Hoppas folk respekterar hans mammas önskan.

    14 oktober, 2010 kl. 06:46

  7. isch! 😦 😦

    14 oktober, 2010 kl. 12:57

  8. Jag har en sida där den är kvar…

    13 oktober, 2010 kl. 11:52

  9. Det gjorde du rätt i. Kramiz

    13 oktober, 2010 kl. 08:35

  10. Så fruktansvärt. Stackars hans familj!!

    13 oktober, 2010 kl. 08:20

  11. Det var ju trevligt att du GILLAde mitt Citat.

    Kram/Gilla

    13 oktober, 2010 kl. 07:50

  12. Är den verkligen inte borttagen. I anständighetens namn borde den ha raderats för länge sen.

    Gilla

    13 oktober, 2010 kl. 07:44

    • Gilla: Den är raderad på flashback men den finns på en del utländska sajter o massvis med bloggar

      13 oktober, 2010 kl. 07:59

Kommentera

