Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Workingmates

Imorse när jag kom farandes på bilparkeringen så såg jag en jobbarkompis springa ifrån sin bil. Tänkte att om t om hon springer då måste jag jäklar i min låda vara sen. Så fort jag kom ur bilen så började jag springa också. Kom ett par meter sen vek sig foten. Frågade henne sen hur f”*¤ hon kunde springa eftersom hon är några år äldre än mig.

– Ja hemligheten är att tala om för sin hjärna att: ”skit i kroppen. Den är inte min!”

– Min hjärna är alldeles för intelligent för att gå på det, svarade jag… Mwhahaha

Som sagt tonen är rå men hjärtlig!!

17 svar

  1. Gå fort är väl vad mina fötter klarar av. Jag har en tendens att vricka fötterna när jag försöker springa så jag har gett upp det 😉

    16 oktober, 2010 kl. 11:12

  2. hahaha – vilket svar!
    Sv: har nu varit och inhandlat vårtmedlet som fryser vårtan 🙂
    tack för tipset
    kra mar

    16 oktober, 2010 kl. 10:42

  3. HAHAHA så jävla bra!

    15 oktober, 2010 kl. 05:24

  4. Jag har också svårt att lura mig till att göra saker jag inte vill.

    15 oktober, 2010 kl. 02:33

  5. ”Skit i kroppen, den är inte min”, haha, jojo, det var kul sagt!

    Svar: Ja, det är lite konstigt det här, med tanke på vad som hela tiden har sagts. Men men, bra att de ute i kommunerna har fattat någonting i alla fall. Haha, Lars Ohly lär knappast uppskatta detta dock, men hans humör har han väl fått en hjärtattack!

    15 oktober, 2010 kl. 01:20

  6. Rappt och rätt svarat 🙂

    15 oktober, 2010 kl. 09:59

  7. Jag vill också vara så rapp i käften 🙂
    Hur mår den vikta foten?

    15 oktober, 2010 kl. 08:29

  8. Sv: Vi ligger en timme före Sverige så jag är inte uppe så tidigt. Nu är kl 8 här.

    15 oktober, 2010 kl. 05:57

  9. Svar: Nej det är inte klokt att våra vänner ska ha det så jäkligt! Jag blir så förtvivlad å deras vägnar, för de har verkligen jobbat på att ha ett paradis tillsammans.

    Vi var på väg att handla på Coop, när jag såg den fantastiska molnformationen och kunde inte låta bli utan att lägga in den i bloggen.

    Kram/Gilla

    14 oktober, 2010 kl. 10:11

  10. Jag har aldrig förstått varför folk springer överhuvudtaget?
    Sen o sen…. Tja, då går man upp en halvtimma tidigare …
    Jag kan skita i att sova (sitta i bilen med öppspärrade ögon hela natten för att va i tid o först in) hahaha

    Nähä, springa är djävulens påfund.

    Mitt motto

    ”Jag GÅR såvida jag inte är förföljd av Billy Butt eller har Mads Mikkelsen framför mig”

    (det var ett ganska nytt motto) kom på det nu……. 😉

    14 oktober, 2010 kl. 09:58

  11. Hahaha, tur att du fann dig så snabbt!Så ska man ge svar på tal=D

    14 oktober, 2010 kl. 09:09

  12. Tänkte du först då när du sa det eller ? Kramiz

    14 oktober, 2010 kl. 08:49

    • Roggan: Näe det hoppar såna små roligheter ur min mun jämt. Eller är det grodor man ska kalla dem för? Kanske bara är jag som tycker de är roliga eg

      15 oktober, 2010 kl. 05:48

  13. Hahaha, det var ett bra svar 😀

    14 oktober, 2010 kl. 07:15

  14. Sånt kan det vara ibland. Har man inte kondis så är det kört. Frågar du mej så har jag faktiskt mycket dålig kondis, så jag hade heller inte kommit så långt.

    Kram/Gilla

    14 oktober, 2010 kl. 07:13

  15. Lät ju inte så skönt att foten vek sig, hoppas du slapp gips och ambulansfärd…
    Kramen! (Och du, tänk på att benskörhet ökar med åldern… 😉 )

    14 oktober, 2010 kl. 07:02

    • Tofflan:Tack för den passen 🙂

      15 oktober, 2010 kl. 05:49

Kommentera

