Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Nyfiken i en strut!! Inte alltid bra!

Pappa var här igår o spackla igen dörrhålen så att det kunde torka över natten så han kunde måla dem idag. Bara det att Filip är ju så jäkla nyfiken av sig så han körde in fingret i ett av hålen för att se om det var klart. Blev världens hål igen o pappa blev så glad så glad så.. Jag funderade på att spackla igen det igen men han är sån jävla perfektionist när det gäller hans yrke så han hade bara gjort om det. Skulle hjälpa honom att putsa en fasad en gång när jag behövde lite pengar. Det bar sig inte bättre än att jag försov mig men jag fick 2000 kronor för det strålande utförda arbetet. Och han skojade säkert inte heller för han tyckte säkert att jag gjorde mig bäst snarkandes!! Tänk om alla arbetsgivare kunde vara så!!

11 svar

  1. Det hade inte varit dumt. Sova och tjäna pengar. Kramiz

    18 oktober, 2010 kl. 06:55

  2. Haha ärlighet varaar iallafall längst.

    Och jag är precis som Filip, pillar där ja inte får hahaha

    18 oktober, 2010 kl. 12:54

    • Ellis: Jag tycker att det är rätt inställning eg. Annars får man ju inte veta

      18 oktober, 2010 kl. 09:01

  3. hahahahaha peta in fingert bara för att, liksom. testa. hahahaha! smaaaart gjort… 😉

    17 oktober, 2010 kl. 11:04

  4. Känner igen det där.
    Jag har lite möbler som står hos mamma och pappa, skulle slänga ut dom på blocket hade jag tänkt så dom slapp ha dom där.
    Men istället fick jag pengar av pappa så kan dom stå kvar 😉

    Kram

    17 oktober, 2010 kl. 09:03

  5. va bra att ha din pappa som hjälp,min pappa är med en sån bra och goo pappa som kan allt:)
    kram

    17 oktober, 2010 kl. 08:57

  6. Pappa är lik sin pappa….. (Tänk på Sivan)

    Kram/Gilla

    17 oktober, 2010 kl. 08:49

  7. Haha, ungar…vilka uppfinnare 🙂
    Hoppas du haft en fin söndag!

    17 oktober, 2010 kl. 07:55

  8. Underbar pappa! Nästan som min var! Betala för att man ska hålla sig undan… 😆

    Kramen!

    17 oktober, 2010 kl. 07:27

  9. Ja sån arbetsgivare skulle man ha 😀 Har du (morfar) bundit Filips händer nu då?

    17 oktober, 2010 kl. 06:58

  10. Han ville ju bara veta! Klart att han stack in fingret då. Den som inte ta reda på saker vet ju ingenting! 🙂

    17 oktober, 2010 kl. 06:38

Kommentera

