Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Smyckestävling!!

Hos Johanna kan du vinna ett valfritt smycke från Victorian Dreams

6 svar

  1. Vi vann inte varken du eller jag, men jag vet vem! 😀

    18 oktober, 2010 kl. 09:57

  2. Så snygga grejor! Måste genast in och kolla!
    Kramen!

    17 oktober, 2010 kl. 12:00

  3. Kul att du vill vara med… 😉

    17 oktober, 2010 kl. 11:56

  4. den är jag meeed ii… 😛 vilket valde du? jag tog laptopen.. får bara hoppas nu att man vinner. haha :p

    17 oktober, 2010 kl. 09:13

  5. Men sååå sött, måste ta och gå med i denna tävlingen sedan när jag har vaknat till liv 🙂

    17 oktober, 2010 kl. 07:10

  6. Gud vad fina smycken.
    Dit ska jag ta mig in efter jobbet.
    Ha en toppen dag!
    Kram!

    17 oktober, 2010 kl. 05:42

Kommentera

