Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Klocktävling!!

Utlottningen varar tills den 25/10.
För att deltaga:
*Skriv en kommentar i detta inlägg (1 lott)
* Skriv kommentar+länka hit med bild (3 lotter)
Har du ingen blogg så lämna din mail-adress i kommentaren, här är ALLA välkomna att tävla!
Glöm inte att en massa fjäsk lönar sig.. 🙂

 

 

10 svar

  1. Klart att jag ska vara med i tävlingen!
    Jag har länkat och lagt ut en bild på min blogg.
    Och då säger jag bruna bönor och fläsk…….jaha…..det stod fjäsk 😉
    Ha en toppen dag!
    Kram!

    19 oktober, 2010 kl. 06:39

  2. å va fin den är vill gärna va med i tävlingen:)

    18 oktober, 2010 kl. 09:02

  3. Underbart söt 🙂

    18 oktober, 2010 kl. 08:13

  4. Nu ligger vinnaren uppe i tävlingen i samarbete med victorian dreams. Kolla om det blev du!

    18 oktober, 2010 kl. 08:05

  5. jag FJÄÄÄÄÄÄSKAR lite, du är toppenbra Kloppan 🙂
    kramar

    18 oktober, 2010 kl. 06:42

  6. Den klockan vill man ju bara ha så visst får jag en chans…du snälla, vänliga, vackra Charlotte!
    Ha en fin kväll:)!

    18 oktober, 2010 kl. 06:24

  7. AnnMarie Klerebladh

    Vilken underbart vacker klocka 🙂 Skulle passa underbart bra 🙂 i vårt kök i Vimmerby…hedersplats ovanför de vita hyllorna…(invitation att bese det hela) med middag etc

    🙂 :-):-)
    Charlootteee the one and only
    Tack för att du är min vän och arbetskamrat

    18 oktober, 2010 kl. 03:22

    • AnnMarie: Jag flyttar din kommentar till rätta sidan.Du är för go, Tack detsamma

      20 oktober, 2010 kl. 07:36

  8. Det var ju roligt att du också ville vara med om den underbara klockan.

    Kram/Gilla

    18 oktober, 2010 kl. 03:20

Kommentera

