Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Törs ni svara på det här?

1. Vad tror du alla andra tycker om mig?

2. Har vi haft sex?

3. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?

4. Tycker du jag har bra musiksmak?

5. Har vi samma humor?

6. Skulle du våga dela säng med mig?

7. Vad är jag bra på?

8. Vilket yrke skulle passa mig?

9. Min sämsta egenskap?

10. Är jag självisk?

11. Har jag gjort något bra för dig?

12. Vilka/vilket uttryck använder jag ofta?

13. Tänker du kopiera den här texten så jag får svara på din?

20 svar

  1. 2. Nej.

    21 oktober, 2010 kl. 12:28

  2. Nightmare

    4. Nej.. 🙂

    20 oktober, 2010 kl. 04:03

    • Nightmare: Hur kan du döma hunden efter håren? 🙂

      20 oktober, 2010 kl. 06:14

    • Nightmare

      så du är alltså en hund utan musiksmak.. 😉

      20 oktober, 2010 kl. 07:16

      • Nightmare: Jag brukar ju vara ärlig men nu ljög jag för att du inte skulle känna dig underlägsen min hjärna 🙂

        20 oktober, 2010 kl. 07:20

      • Nightmare

        ha ha tack..men kör hårt jag pallar trycket 🙂

        20 oktober, 2010 kl. 08:09

      • Nightmare: Haha , ja jag antar att det finns undantag även bland män 🙂

        21 oktober, 2010 kl. 05:48

  3. Hahahahaha jag tror nog att jag och du skulle klara av att bo ihop, jag skulle nog bli galen på dig och inta mamma rollen 😛

    BAAH skyll på mig, inte mitt fel att du super dig till sömns 😉 haha

    19 oktober, 2010 kl. 12:12

    • Ellis: Jag är väl tvungen för att kunna glömma hur dåligt det var 🙂

      19 oktober, 2010 kl. 08:26

  4. Oj. Många frågor.
    1: jag tror att många kan tycka att du är lite jobbig. Men jag älskar dig.
    2: fast inte så mycket
    3:absolut. om vi skippar fråga nummer 2.
    4: Nope. Fast viss gemenskap finns där.
    5: Jäpp! Fast jag är lite mer pryd.
    6: Ja, men den måste nog vara JÄTTEbred 🙂
    7: Att roa mig. Och att skrämma apoteksbesökare 😉
    8: Jag tror att du är rätt där du är.
    9: Hmmm… Svårt att säga. Men jag tror ärligt att du är för snäll.
    10: Det tror jag verkligen INTE. Tvärtom. Se föregående svar.
    11: Ja. Du roar mig nåt enormt. Dessutom lämnar du jättegoa kommentarer på min blogg som både roar och värmer mig.
    12: Oj! Det har jag inte tänkt på. Ta det som en komplimang. Du skriver väldigt varierat.
    13: Nej. Jag har inte ens haft en frågestund. Mitt i allt mitt tramsande och utlämnande så är jag faktiskt, nånstans, väldigt privat.

    And that was the result of the spanish jury 😉

    18 oktober, 2010 kl. 11:05

    • Ama: Haha I love you too!! Bra att inte du tycker det då 🙂

      19 oktober, 2010 kl. 08:07

  5. 1. Vad tror du alla andra tycker om mig?
    – En bestämd tös som vet vad hon vill, med båda fötterna på jorden – vissa hatar dig för du är så självsäker som person. Det är bara bra det.

    2. Har vi haft sex?
    – Japp flera gånger…. ehm…

    3. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
    – Jaaaaaaaa såklart.

    4. Tycker du jag har bra musiksmak?
    – Kan garantera att de är nog enda anledningen till att jag flyttar ut!

    5. Har vi samma humor?
    – HAHA oh ja!

    6. Skulle du våga dela säng med mig?
    – Ja men händerna på täcket, vet ej om jag kan lita på dig.

    7. Vad är jag bra på?
    – På att vara helt underbar!

    8. Vilket yrke skulle passa mig?
    – Något med rapp i käften haha.

    9. Min sämsta egenskap?
    – Du lägger ned tid på folk som inte behöver det.

    10. Är jag självisk?
    – Långt ifrån.

    11. Har jag gjort något bra för dig?
    – Världens bästa blogg-mamma!

    12. Vilka/vilket uttryck använder jag ofta?
    – Hmm Bra fråga… Inget jag tänkt på..

    13. Tänker du kopiera den här texten så jag får svara på din?
    Nej men du kan kopiera själv o svara om du vill i min blogg haha

    18 oktober, 2010 kl. 10:26

    • Ellis: Du kan inte vara speciellt bra i sängen för jag har glömt att vi haft sex 🙂 Men i övrigt hhar du fångat mig på pricken!!

      18 oktober, 2010 kl. 10:33

  6. Klart jag vågar!
    1. Att du är en rolig prick.
    2. Nej!
    3. Troligen inte.
    4. Ibland.
    5. Inte alltid. Din är råare. Och definitivt snuskigare!
    6. Ja. Det värsta som kan hända är att du snarkar.
    7. Ditt jobb, tror jag. Och att tänka positivt när allt ser svart och jävligt ut.
    8. Det du har nu! Du är både serviceinriktad och kunnig.
    9. Att du ofta ser på dig själv som lite dålig mamma. Det är du inte!
    10. Nej.
    11. Ja, många gånger genom dina positiva kommentarer och kramar på bloggen.
    12. Gööööör… 😉
    13. Visst! Gör det på en gång! 😀
    Kram!

    18 oktober, 2010 kl. 06:24

    • Tofflan: Haha definitivt 🙂 Tack för dina uppmuntrande ord om mig som mamma. Ibland är det lätt att ge sig själv skulden för saker o ting

      19 oktober, 2010 kl. 08:28

  7. 1. Jag tror dom tycker du är rolig & fräck i munnen…
    En sådan som pratar först och tänker se´n. Typ. ;o)
    2. Jag har haft sex och det är jag ganska övertygad om att du oxå haft.
    3. Nä
    4. Rätt ok
    5. Ja, vi skojar nog båda mycket om sex och lite annat ”under bältet”.
    6. Jag skulle absolut våga dela säng med dej. Tror det är ”mycket snack och lite verkstad”.
    7. Att bjuda på dej själv!
    8. Du hade passat att jobba på ett cafe, där du fick mingla runt och prata med kunderna och få dom att känna sig välkomna. Och få dom att känna att dom vill komma dit igen.
    9. Att du inte verkar lita på att det finns riktigt bra män…
    10. Ja
    11. Jo, jag har ju fått mej ett & annat garv.
    12. Oj, vad svårt…nå´n svordom…
    13. Har inte bestämt mej än. Kanske.

    18 oktober, 2010 kl. 06:20

  8. Känner dig för dåligt för att kunna svara. nr två kan jag dock svara på…NEJ, det har vi inte 🙂

    18 oktober, 2010 kl. 05:32

  9. 1: Sexgalning
    2: Inte vad jag vet… har du varit karl innan och bott i Skåne kan det finnas en liten risk.
    3: Nä, men det har inget med dig att göra.
    4: Nope. 😉
    5: Ibland
    6: Om du inte slåss i sömnen så…
    7: Att publicera inlägg! Hänger inte med ju
    8: Demonstrera sexprylar?
    9: Du är en sengångare (=apoterkare). 😉
    10: Nä
    11: Jadå, du länkar en massa!
    12: Mest snusk… 😉
    13: Om bloggtorka uppstår så kanske…

    Hehehehe

    18 oktober, 2010 kl. 03:25

    • Decdia: Tänker du inte på annat?! Va Va?! 🙂

      20 oktober, 2010 kl. 07:19

  10. 1. Helt hopplös 😉
    2. Nej inte vad jag vet
    3. Skulle nog överleva det
    4. Japp
    5. Oftast JA
    6. Ja självklart
    7. Få mej att skratta
    8. Telefonhora 😉
    9. Hmmm, finns det nån?
    10. Tycker jag inte
    11. Massa
    12. Tilt hos mej..
    13. NEJ

    18 oktober, 2010 kl. 03:20

Kommentera

