Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Roligt!!

What do a clitoris, an anniversary, and a toilet have in common?
Men always miss them..

                                       …………………………………………………………
 Why are men like laxatives? 
They irritate the shit out of you

                       …………………………………………………………

Why are men like blenders?
You need one, but you’re not quite sure why.

                                  ……………………………………………

Why were men given brains larger than dogs?
So they wouldn’t hump women’s legs at cocktailparties.

                                                            …………………………………….

Why did God make man before woman?
She needed a rough draft before she made the final copy

                                     ………………………………………………………..

En nyligen gjord vetenskaplig undersökning bevisade att
kvinnor tycker om olika manliga utseenden beroende på var de befinner
sig på menstruationscykeln. När kvinnor har ägglossning tycker de om
män med ett kraftiga, maskulina drag. Däremot, när kvinnor har PMS så
föredrar hon män som är dränkta i bensin och antända, med saxar
instuckna i ögonen och en brandyxa i ryggen.

                        ……………………………………………………………….

Hur många män krävs det för att öppna en öl?
Ingen. Den ska vare öppnad när hon kommer med den.
Varför är tvättstugan ett dålig ställe att flirta med en kvinna?
Därför att en kvinna som inte har råd med en tvättmaskin kommer antagligen
aldrig att kunna försörja dig.

Varför har kvinnor mindre fötter än män?
Det är en sak som har kommit till under evolutionens gång som gör att de
kan stå närmare köksbänken.

Hur vet du att en kvinna kommer att säga något smart?
När hon inleder meningen med ”En man berättade för mig…”

Forskare har upptäckt en matvara som höjer sexlusten hos kvinnor med 90% .
Den kallas för ”Bröllopstårta”.

I begynnelsen skapade Gud världen, och vilade.
Så skapade Gud mannen, och vilade.
Så skapade Gud kvinnan.
Efter det, har varken Gud eller mannen vilat!

19 svar

  1. Nightmare

    klart du törs fråga vad du vill, och du hamnar på samma nivå som de flesta, fast ett snäpp under mig dvs du är helt klart godkänd..lite smågalen ibland men jag kan överleva detta då du förgyller mitt liv via din blogg.. 😉

    22 oktober, 2010 kl. 05:45

    • Nightmare: Snäppet under var ju bra men jag är inte lika nöjd med att vara på samma nivå som de flesta 🙂 Kul att jag förgyller din dag sånt gör mig glad 🙂

      22 oktober, 2010 kl. 09:09

  2. Testar att skicka den här kommentaren igen, det verkar som din blogg inte gillar min ip-adress, eller något annat tekniskt krångel.

    Har inte hittat det där stället i Stockholm där det går runt bensinstinkande män med yxor i ryggen som jag kan sätta eld på än, men jag skall fortsätta leta fram till nästa PMS,. Jag har inte gett upp.

    22 oktober, 2010 kl. 12:50

    • kajsalisa: Vad konstigt. Men det är massa i min spamkorg men jag har inte tittat. får göra det

      22 oktober, 2010 kl. 07:39

  3. Hahaha! Många bra där!

    21 oktober, 2010 kl. 06:27

  4. Varför har kvinnor mindre fötter än män?
    Det är en sak som har kommit till under evolutionens gång som gör att de kan stå närmare köksbänken.

    Hahaha jag hatar kvinnodiskriminering men FY FAN VAD DE ÄR KUL egentligen HAHAHA

    20 oktober, 2010 kl. 09:39

    • Ellis: Jag med avskyr det på riktigt men det här är bara kul.. Iofs finns det ju idioter som tycker så men då skulle det ju inte gå att skoja om så mkt om man ska sätta de gränserna på allt

      21 oktober, 2010 kl. 05:47

  5. Hahaha, här fick jag några goa skratt 😉

    20 oktober, 2010 kl. 09:11

  6. Detta var kanon kul att läsa. Kramiz

    20 oktober, 2010 kl. 08:12

  7. Nightmare

    ha ha ha tack och äntligen någon som verkar veta vad det handlar om.. 🙂

    20 oktober, 2010 kl. 08:06

    • Nightmare: Förstår att du menar toalocket o klitoris nu 🙂

      21 oktober, 2010 kl. 05:49

      • Nightmare

        ha ha sådan lätta saker missar vi inte..men gillade

        ”I begynnelsen skapade Gud världen, och vilade.
        Så skapade Gud mannen, och vilade.
        Så skapade Gud kvinnan.
        Efter det, har varken Gud eller mannen vilat!”

        så sant..så sant…

        21 oktober, 2010 kl. 07:35

      • Nightmare: Män överlag är ju ganska generella därför trodde jag inte att du kunde upptäcka dem Ö)

        21 oktober, 2010 kl. 10:06

    • Nightmare: menar du mig när jag försökte att inte framstå som så intelligent för att du inte skulle känna dig underlägsen?

      21 oktober, 2010 kl. 05:53

      • Nightmare

        japp..du behöver inte spela inför mig, har redan listat ut din riktiga intelligent.. 🙂

        21 oktober, 2010 kl. 07:39

      • Nightmare: Törs man fråga om utfallet eller?

        21 oktober, 2010 kl. 10:04

  8. Haha så sköna vitsar. Det roliga är ju att alla punkter är sanna…mer eller mindre 😛

    20 oktober, 2010 kl. 07:40

  9. Hehe. Idag är jag annars totalt grod-inriktad. Såg först nu ditt inlägg 11 september om journalgrodor. Hur kan jag ha missat det? Mer än mästarklass!!!

    20 oktober, 2010 kl. 07:07

  10. Har inte hittat det där stället i Stockholm där det går runt bensinstinkande män med yxor i ryggen som jag kan sätta eld på än, men jag skall fortsätta leta fram till nästa PMS,. Jag har inte gett upp.

    20 oktober, 2010 kl. 06:58

Kommentera

