Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Till Ellis!!

 

Det här inlägget är till Ellis men det går inte att klistra in som kommentar hos henne så jag publicerar det.

Vad tror du andra tycker om mig?

De som känner dig tycker att du är snäll o trev lig, desom inte gör  o är i din ålder är avis på dig  o tycker att du är en ego-bitch . Vilken kategori tillhör jag då undrar du va? Nähä är jag äldre? !

2. Har vi haft sex?

Ja enligt dig men jag hävdar fortfarande att du måste vara jävligt dålig då eftersom jag inte kommer ihåg det! 

3. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?

Ja det är klart. Tror att du skulle ta hand om mig o passa upp på mig med dina kakor

4. Tycker du jag har bra musiksmak?

Ibland, oftast lite för soft för mig

5. Har vi samma humor?

Ja till stor del

6. Skulle du våga dela säng med mig?

Om jag är full eller nerdrogad..

7. Vad är jag bra på?

Att muntra upp folk.  Bjuda på dig själv

8. Vilket yrke skulle passa mig?

Drömforskare med dig själv som kanin eller som sengångare för de sover också mkt 🙂

9. Min sämsta egenskap?

Du lider av hybris 🙂

10. Är jag självisk?

Nope, det är det sista du är

11. Har jag gjort något bra för dig?

Du har fått mig att skratta så jag gråter många gånger. Och du har gett mig goa kommentarer när det har varit jobbigt

12. Vilka/vilket uttryck använder jag ofta?

Nu står det still men jag vet att du använde lovely mkt ett tag o bitch

13. Tänker du kopiera den här texten så jag får svara på din?

Alla sätt är bra utom de dåliga!!

5 svar

  1. Då kommenterar jag inte det här utan svarae på det du skrev hos mej. Du vet väl det själv, som har barn, att de kan kläcka ur sej både klokheter och dumheter.

    Kram/Gilla

    20 oktober, 2010 kl. 09:50

  2. cår = får sicg = sig…. 🙂

    20 oktober, 2010 kl. 09:36

  3. Det går alltid göra det.. man cår använda sicg av ctrl v 🙂

    20 oktober, 2010 kl. 09:35

  4. Hahahaha ja lovley är mitt ord – och ”tok” men inte bitch? 😀

    Du är bra go du! 😀 ❤

    20 oktober, 2010 kl. 08:21

  5. Jag säger bara att ibland får man läsa sanning. Kramiz

    20 oktober, 2010 kl. 08:13

Kommentera

