Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Prioriteringar eller nyfikenhetsbrist?!

Vilket av det är det? Det händer tydligen massor av grejer här i området som jag har missat. Måste börja öva upp min nyfikenhetsnivå på grannarna. En granne har  fått polisbesök på natten 2 eller 3 ggr, en granne som smygsuper o gömmer spriten ute o tydligen en som de tror är knarklangare också.. Det enda jag har märkt är när det var  en granne som hade sex. Säger det ngt om mina prioriteringar eller, haha!?

 Iofs lät det som det var värsta p-filmen o sen så hade hon balkongdörren öppen har jag hört..

Lite fint kan man säga att jag värnar om personlig integritet 🙂

12 svar

  1. Hahaha du är dig lik i alla lägen, me like.

    25 oktober, 2010 kl. 02:26

  2. Visst var det väl en flytt på G?

    24 oktober, 2010 kl. 02:20

  3. liiite nyfiken måste man ju vara 🙂 annars får man ju inte reda på någonting
    kramar

    24 oktober, 2010 kl. 09:54

  4. aa, visst. haha! du skulle knackat på o fråga om de behöver hjälp med att olja sängen, eller nåt. haha 😛

    24 oktober, 2010 kl. 08:28

  5. Man kan inte orka hålla koll på allt.

    24 oktober, 2010 kl. 08:14

  6. Noll koll på grannarna här också men vi har en dam på vårt område som vet ALLT! Hon söker maken ibland då han sitter med i styrelsen och då rapporterar hon allt…helt ofattbart! Inte finns det någon avstängsningsknapp på henne heller…hehehe
    Nej, jag fjällar aldrig. Kramiz

    24 oktober, 2010 kl. 07:49

  7. Oj! En granne som hade sex? Flytta GENAST!!! 😀

    sv: Jag? Gammal?? Hur menar du nu??? 😉

    23 oktober, 2010 kl. 10:11

  8. Det påminner mig om Batmans ungkarlslya. Så tunna väggar att man hörde grannen knappra på sitt tangentbord. Grannarna under var alkisar och roade sig med att sova blodiga i trappen…

    23 oktober, 2010 kl. 09:52

  9. Flytta vart?

    23 oktober, 2010 kl. 09:23

  10. Bara du inte blir en av dom som sitter i fönstret och kan allt som alla sen 😉 Men lite grannskvaller är alltid kul 🙂

    23 oktober, 2010 kl. 08:54

Kommentera

