Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens roliga historia!!

Evert, 8 år, satt på polisstationen – han hade rymt hemifrån.
Polisen frågade varför han hade rymt. Evert svarade:

”Innan jag somnade igår kväll, hörde jag hur mamma och pappa var väldigt bekymrade över hur amorteringarna på huset
skulle kunna betalas. Senare vaknade jag av ljud från deras sovrum, där jag hörde pappa stönande säga:

”Jag drar mig ur” .
Mamma stönade till svar: ”Vänta lite så kommer jag också …”
”Så då tänkte jag att det var ingen ide att stanna kvar ensam och ta
hand om amorteringarna, jag är ju bara 8 år!”

11 svar

  1. Hihi, lillgammal unge tänker jag 😉

    25 oktober, 2010 kl. 02:09

  2. hahaha – nej det är ju ingen idé att stanna då
    kramar

    25 oktober, 2010 kl. 10:21

  3. Jag skulle också ha rymt :))

    25 oktober, 2010 kl. 09:54

  4. Hahahahahahhahaha så jävla bra, stackars lilla Evert.

    25 oktober, 2010 kl. 02:03

  5. hört den innan men den är fan bra. 😛 haha! stackars lille pajken liksom… ensammen i världen.

    jag vill också vinna choklaaaadfontäään! 😉
    jaja, trägen vinner, vi får väl se. 😛

    24 oktober, 2010 kl. 11:01

  6. Nightmare

    ha ha där ser man att även små grytor har öron..bra historia.. 🙂

    24 oktober, 2010 kl. 09:45

    • Nightmare: Ja dem har ju det 🙂

      26 oktober, 2010 kl. 09:07

  7. Haha den var bra! 🙂

    24 oktober, 2010 kl. 06:06

  8. Den var jäkligt bra. Kramiz

    24 oktober, 2010 kl. 06:03

  9. Hahaha! Inte lätt för lille Evert 😉

    24 oktober, 2010 kl. 05:12

  10. Det var ju synd om Mamma och Pappa. ;-D

    Kram/Gilla

    24 oktober, 2010 kl. 04:47

Kommentera

