Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Vilken rockstjärna är du mest lik?

Gjorde ett test på facebook precis om vilken rockstjärna jag är mest lik. Och det blev Janis Joplin. Och det kan nog stämma ganska bra. Tragiskt levnadsöde men jag hoppas att jag fått min beskärda del nu but some how I doubt that… Jag dog inte lika ung iaf…Vem är du mest lik?

Janis Joplin

You are kind and strong. You stand by the people who matter to you. People tend to use and take advantage of you but you love them anyway. Your dream is a white picket fence and 3-4 kids who love you. Your ideal soulmate is someone who loves you as much as you love them.
7 svar

  1. Jag blev John Lennon…du fick i alla fall förbli kvinna ! 😉

    28 oktober, 2010 kl. 04:12

  2. Lite sådär är ja väl med 🙂

    28 oktober, 2010 kl. 12:17

  3. Det påstås att jag är väldigt lik Karin Axelsson, i alla fall när jag skall ut och är krigsmålad
    http://metalinc.wordpress.com/metal-girls/decembre-2008/
    Jag är inte riktigt lika taggad och har inte lika mycket järnskot i påsatt.
    Vem är hon då? Jag lägger in en video, så du vet att det lönar sig att rota i papperskorgen.

    Tack för länkningen förresten, kör något tillbaka dom närmaste dagarna. Fast det kommer att ligga på http://www.metrobloggen.se/kajsalisa eftersom jag har långt kvar innan wordpress är klar. Dunkar nog in lite där i morgon.

    27 oktober, 2010 kl. 08:48

  4. Kul test. Synd att jag inte finns på Fejan och kan göra det…
    Kramen!

    27 oktober, 2010 kl. 09:09

  5. God Morgon!
    Inte illa, henne gillar vi 🙂

    Kram

    27 oktober, 2010 kl. 06:49

  6. Hm? Undrar om jag gjort det? Känner igen det men kan inte komma på vem jag isf var men kanske var det vilken rock grupp är du och där fick jag iaf Metallica som svar.

    27 oktober, 2010 kl. 06:37

  7. Jag ska titta lite mer på dina inlägg, men nu är det så sent.

    Svar: Jag har hållit på hela eftermiddagen och försökt lära mej att hitta i datorn. Det går framåt.

    Stuvad potatis är riktigt gott om det är rätt tillagat.

    Kram/Gilla

    26 oktober, 2010 kl. 11:07

Kommentera

