Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Sen ankomst o för tidig hemgång!

Läste inne hos Roggan förut de 10 sämsta ursäkterna arbetsgivare har fått höra för att deras anställda kommit försent. Då kom jag att tänka på när en kompis och jag pryade (nu heter det prao) på ROBO, ett företag som tillverkade billyktor. Really really boring…Så vi ville gå hem tidigare en dag till och då vi tyckte att vi nyttjat alla bra ursäkter som fanns redan fick jag en snilleblixt (eller inte)  så  jag sade: min kompis ska göra en abort i eftermiddag o hon vill gärna att jag ska följa med.

Undrar om han gick på det men vi fick sluta tidigare iaf… Haha

11 svar

  1. Åhh jag är fröken sen ankomst så mig frågar de aldrig om varför jag var sen – men att smita undan det är jag bra på också, jag har tom sagt att jag har diarre akut ba för o kunna få gå hahahaha

    30 oktober, 2010 kl. 10:20

    • Ellis: Ja alla sätt är bra 🙂

      30 oktober, 2010 kl. 10:30

  2. Ja det var en ursäkt som hette duga. Själv hade jag en ursäkt i åttan som hette duga. Skulle till tandläkare men sa att jag inte kunde för jag skulle till polisen på förhör. Kramiz

    30 oktober, 2010 kl. 09:26

    • Roggan: Haha den ska jag säga till chefen nästa gång jag kommer försent 🙂

      31 oktober, 2010 kl. 12:19

  3. Det var till att ta i med all tonårsdramatik.

    30 oktober, 2010 kl. 08:16

  4. ursäkter finns det gott om, jag hoppas att du får en trevlig helg nu

    30 oktober, 2010 kl. 07:53

  5. God Morgon!
    Dom kunde nog inte med att kolla upp det iaf 😉

    Kram

    30 oktober, 2010 kl. 05:52

  6. ja guud va man har ”snärjt in sig” i bra ursäkter genom åren 😉
    (för jag tycker inte att vi kallar det för lögner)

    Va pysslar du med i helgen då?
    Här är det extreeeeemt lugn o seeeeeeeeeeegt…….

    kram

    29 oktober, 2010 kl. 09:18

    • Dansbandsfrun: Här blir det med lugnt fast med massor av godis

      30 oktober, 2010 kl. 09:20

  7. ha ha vi har haft prao nu ett par veckor och herre gud tur man kommer ihåg att man var prao själv. tandläkaren, möte på skolan, missade bussen osv ha ha kram ( en del var säkert sant) Go helg önskar jag dig

    29 oktober, 2010 kl. 07:55

  8. Strunt samma om han gick på den eller inte. Uppdraget var ju slutfört 🙂 Haha läste oxå dom hos Roggan…garva som f*n år den som fått oinbrott av en ko haha.
    Sv: Nä, inte särskilt lång tid. Att skära är det som går snabbast. Gröpa ur den är det som tar tid.

    29 oktober, 2010 kl. 07:42

Kommentera

