Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Adventskalender?

Fick en snilleblixt förut. Tänkte att jag skulle ha en adventskalender a`la Kenza på bloggen. Visst skulle det vara kul!! Hon behövde bara skriva det på sin blogg så dröp det av sponsorer. Jag tror inte att ngn skulle uppmärksamma att jag vill ha saker att lotta ut så jag ha det säkra före det mycket osäkra och har börjat höra av mig till olika företag. Tror inte ens att apoteksbolaget håller koll på mig.. Då hade jag ju haft en sponsor iaf..Kanske. Men om ngn vill vara med o sponsra o läser det här så blir jag väldigt glad om ni hör av er. Förstår dock att jag inte kan ha samma prisklasser som Kenza men ni kanske vill bidraga med ngt  o ni kanske kan skicka vinsten direkt till vinnaren mot att jag gör lite PR för er på min blogg?

P.S Tänkte mig ett prisläge på en 3-400 förutom på julafton o lucia då jag vill ha en vinst på minst 500 kronor ni väljer själva vilken ni vill vara med på om ni vill vara med.

6 svar

  1. Kärleken du hyser för mig är den sanna vinsten! 😀

    31 oktober, 2010 kl. 01:45

    • Ellis: Vad gullig du är. Då gör det inget om du inte vinner då 🙂

      31 oktober, 2010 kl. 06:20

  2. Fin ide du har här, men tror du någon nappar på den ? Kramiz

    31 oktober, 2010 kl. 12:23

    • Roggan: Det ser mörkt ut

      31 oktober, 2010 kl. 12:33

  3. Bra idé, men du verkar ha fått dåligt gensvar. Apoteket är nog en bra sponsor. Tänkte mig en sån där tävling som ICA brukar ha ibland att man får 2 minuter på sig att fylla en kundkorg. Gör ni en sån grej på Mest pensionärer och pundare men…
    😉

    31 oktober, 2010 kl. 09:14

    • Fisken: Haha den ska jag vidarebefodra till min chef 🙂

      31 oktober, 2010 kl. 09:41

Kommentera

