Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Think outside the box..

Ja det gör jag gärna o ofta, som nyss. Min hjärna är ganska rörlig 🙂 Inget avancerat men jag hade lite blandfärs som jag var tvungen att steka upp. Blandade i salt o peppar, vitlök,chili,spiskummin,kanel och sambal oelek. De blev så goda………… Tänk med lite pommes o gräddfil till… Yummie!! Jag stekte VÄLDIGT platta biffar så att det inte tog så lång tid. Och ikväll har jag egentid igen för både Emelie o Filip sover hos kompisar. Synd att jag har feber bara så att jag inte kan njuta av händelsen fullt ut!!

15 svar

  1. Hoppas febern har lagt sig nu. Ibland är det riktigt enkelt att göra god mat. Man måste våga prova lite bara..

    2 november, 2010 kl. 08:59

  2. Nightmare

    ha ha men bevisar ju bara du är givmild..men pratar vi mat ännu? 😉

    2 november, 2010 kl. 06:16

    • Nightmare: Nope, nu pratar vi mobiltelefoner såklart 😉

      2 november, 2010 kl. 07:19

      • Nightmare

        bra..då tänkte jag rätt.. 🙂

        2 november, 2010 kl. 03:35

      • Nightmare: Du tänker väl alltid rätt 🙂 Är det sånt här som kallas fjäsk??! Inga mardrömmar i natt igen tack

        2 november, 2010 kl. 03:45

  3. De verkade bli goda de biffarna. Kramiz

    1 november, 2010 kl. 12:39

  4. Låter gott dessa biffar 🙂 Skönt med egentid!

    1 november, 2010 kl. 07:55

  5. God Morgon!
    det där lät riktigt gott.
    Hoppas du mår bättre idag.

    Kram

    1 november, 2010 kl. 07:28

  6. Gud vad gott de lät!
    Synd att du har feber, sätt dig i soffan o glo på porr vettja! 😀

    31 oktober, 2010 kl. 11:49

    • Ellis: Jag måste vara bland de tråkigaste personerna i Sverige.. Äger ingen porrfilm, jag hoppas ju på att det ska hända live istället 🙂

      1 november, 2010 kl. 08:09

  7. Nightmare

    ”Inget avancerat” ha ha var kanske ingen nyhet..Förlåt…
    Och hoppas du snart slipper din feber..

    31 oktober, 2010 kl. 10:48

    • Nigtmare: Skulle jag ha dig här skulle du f… få se på avancerat 😉 Och givetvis menar jag matlagning 🙂

      31 oktober, 2010 kl. 11:02

      • Nightmare

        ha ha naturligtvis mat..något annant hade jag inte väntat mig.. 🙂 Du har väl hört talesättet ”se upp me vad du önskar” 😉

        1 november, 2010 kl. 06:16

      • Nightmare: Jag brukar inte begränsa mig själv 🙂 Livet är för kort för det. Däremot brukar jag varna mina vänner med de orden när de ber mig om nåt. Har en tendens att vilja ge mer än vad som efterfrågas t ex så var det en kompis som bad om lite roliga historier på hhans mobil till sist fick han skicka ett mess där han bad mig att sluta för hans chef undrade varför det pep i hans mobil hela tiden

        1 november, 2010 kl. 08:04

  8. Det lät smarrigt med biffarna. Ville bara titta in ett tag.

    Kram/Gilla

    31 oktober, 2010 kl. 09:59

Kommentera

