Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Till den med hjärtesorg!!

Den här låten är för alla de som har hjärtesorg. Och speciellt för dig!!

Jag önskar dock att jag hade förmågan att kunna känna som du gör… Tror att jag är ganska stendöd inom det området.  Ibland tänds mitt hopp men när jag tänker efter lite så är det nog bara attraktion på  högre nivå.  Jag vill också kunna uppleva kärlek o sex med hjärtat igen. Du KÄNNER iaf. Visst längtar även jag efter kärlek men det är inte alla förunnat att få uppleva igen!! Så egentligen tillhör du de lyckligt lottade fast du inte tycker det nu!

7 svar

  1. Underbar låt =)

    1 november, 2010 kl. 07:44

  2. Oj…du känner visst någon som inte mår så bra just nu,märker jag.
    Men du verkar vara en bra vän. Jätte fint och bra skrivit.
    Hoppas hon mår bättre snart.
    Sv: NU är jag vaken och svaret på din fråga står i mitt inlägg 😉
    Kram på dig och ha en bra dag!

    1 november, 2010 kl. 07:36

  3. Godmorgon vännen! Kär lek är ju precis vad det är, en lek…Kramiz!

    1 november, 2010 kl. 05:54

  4. Helt sant, hellre att man är ledsen än död! :/

    (jag är också ganska död, knappt tillstymmelse till på åratal! )

    1 november, 2010 kl. 02:39

  5. Fett läskig låt egentligen, vadå kontrollbehov

    1 november, 2010 kl. 12:14

    • Ellis: Haha det ska vára du till att tänka så…

      1 november, 2010 kl. 08:06

  6. Tack ^^

    31 oktober, 2010 kl. 11:24

Kommentera

