Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Apparater behövs ibland

Tydligen var det grannens dag igår. Och Camilla från Norrland hade förväntat sig att hennes grannar skulle komma o hjälpa henne med tapetrivningen. Det kom… INGEN…

 MEN

Camilla du har ju ingen HEMBRÄNNINGSAPPARAT!!!

Det måste man ha när man bor i Norrland vet du.. Tänk på det till nästa år!!

10 svar

  1. Grannens dag, var det därför min granne satt och bolmade och rökte när jag skulle vädra igår ??

    1 november, 2010 kl. 01:35

  2. Du löste problemet rätt fort. Kramiz

    1 november, 2010 kl. 12:41

  3. Hmmm… Undrar jag om det är helt sant… Ja, att hon inte har nån hembränningsapparat, alltså 🙂

    1 november, 2010 kl. 10:59

    • Ama: Om hon har så är hon väldigt snål i så fall för jag vart bjuden dit men inte FÖRRÄNS nästa gång grannens dag infaller pga bristen på apparat 🙂

      1 november, 2010 kl. 04:02

  4. Haha.. ja hon får inskaffa detta 😉

    1 november, 2010 kl. 10:19

  5. Då säger jag till då det är dax 😉

    1 november, 2010 kl. 09:52

  6. Spriten köper man väl på systemet?

    Svar: Det går bra utan havregrynen också. Men en riktig skånsk äppelkaka ska göras med mörkt rågbröd.

    Kram/Gilla

    1 november, 2010 kl. 09:24

    • Gilla: Du har aldrig várit i Norrland va!?

      2 november, 2010 kl. 07:51

  7. Hahahaha..ja…DET ska jag tänka på 🙂
    DÅ kommer kanske till och med DU? 🙂
    Kram på dig!

    1 november, 2010 kl. 08:38

    • Camilla: Det är klart jag gör men jag tapetserar hellre än river

      1 november, 2010 kl. 08:42

Kommentera

