Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Tradition a´la Ama de Casa på Halloween

Underbara Ama de Casa har skapat en ny tradition. Bra tradioner måste ju spridas..Ett alternativ för oss som inte vill klä ut oss till halloween..                           

                                                                                                            Hall-o-vin

 

Men även den helgen tar ju slut men ama rådde bot på det med: hon snubblade över en vinflaska i hallen så nu firar hon :

 

                        hallå-vin 🙂

13 svar

  1. Haha hallå yes indeed, fast ja dricker ej vin så ja klarar mig utan.

    2 november, 2010 kl. 10:46

  2. Men? Vad konstig jag såg ut på första bilden…
    Andra bilden, den känner jag igen.
    Tror jag…
    😀

    2 november, 2010 kl. 08:37

    • Ama: 🙂 Det är inte lätt med minnet ibland. Du får skylla på åldern

      2 november, 2010 kl. 08:59

  3. AS-BRA! 😆

    2 november, 2010 kl. 05:10

  4. Hahahaha! Ama kommer på de mest otroliga saker.

    2 november, 2010 kl. 04:23

  5. Haha den va bra! =)
    SV: Ja om ändå världen hade vart så enkel att S tänker som vi andra normala människor så hade detta vart löst på ett kick. Men jag skulle aldrig sätta mig i skuld till S på något sätt, de bara han utnyttjar vid ett senare tillfälle tyvärr.. men tanken var ju god =) kram

    2 november, 2010 kl. 03:06

  6. RSA 🙂 🙂

    2 november, 2010 kl. 01:51

  7. haha, den var bra !!!

    2 november, 2010 kl. 01:50

  8. hahaha – jo jag har varit inne hos henne och läst om det
    kramar

    2 november, 2010 kl. 11:14

  9. Haha! Hallå-vin har jag aldrig hört förut 🙂
    kram!

    2 november, 2010 kl. 10:25

  10. Tycker att det låter som en alldeles förträffligt bra tradition att ta efter 🙂

    2 november, 2010 kl. 09:45

  11. Jag håller med. Ama de Casa är en fantastisk tungvrickerska och har en härlig fantasi.

    Svar: Jag har massvis med gamla bilder, som jag har scannat, så jag kan visa dem på nätet också. Kameran är alltid med mej, speciellt nu när det är digitalt.

    Jag brukar säga att mitt minne är bra men kort!

    Kram/Gilla

    2 november, 2010 kl. 09:12

  12. Ja hon är väl för påhittig! 😉

    2 november, 2010 kl. 09:04

Kommentera

