Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Det kunde ha varit MYCKET värre!!

Lappen resulterar antagligen i en natts dålig sömn.   Gresa ska sova här. Fan vad lättlurad man är…Näevars det ska bli skoj bara de kan låta mitt godis o mina ostbågar vara ifred. I´ts mine to KEEP existerar inte i deras värld. Jag klarar ganska mycket men när nån ger sig in i mitt godisterritorium  då ser jag melerat..

19 svar

  1. ja, ditt godis ska de ge fanken i!
    kramar

    4 november, 2010 kl. 11:34

  2. Hos mig finns det inget godis att ta. Kramiz

    4 november, 2010 kl. 10:05

  3. Jag tror det kommer något mer.. När du minst anar det..!
    Precis när du börjar slappna av.. 😉

    4 november, 2010 kl. 09:14

    • Sussi: Haha ja det är ju inte omöjligt!

      4 november, 2010 kl. 07:41

  4. Nightmare

    va nu inte sådan..klart du får dela med dig av godiset.. 🙂

    4 november, 2010 kl. 06:13

    • Nightmare: Jag försökte gömma det 🙂 men de hittade det ändå…

      4 november, 2010 kl. 03:02

  5. Haha melerat – är du twofaced då? 😀

    Äter du ofta ostbågar – ja tröttnar efter en påse och suget infinner sig efter ett bra tag sen igen..

    4 november, 2010 kl. 12:29

    • Ellis:ostbågar är gott!! Ett par dagar i veckan äter jag

      4 november, 2010 kl. 03:13

  6. samma här… rör inte mitt goooodis!!! 😛
    lasse äter upp allting på en gång. hmpf.
    jag är en sån som vill ha lite då o då, men när jag vill ha, så är det ju alltid SLUT förutom en eller två ynkliga bitar kvar som han lämnat för sitt samvetes skull. då blir donkis inge glad. alls. :/

    3 november, 2010 kl. 10:20

  7. Nyfikenhetsbrist ser jag som en god egenskap, haha!

    3 november, 2010 kl. 10:08

  8. Det är bra – stå på dig bara. En mammas godis skall man inte röra om man är rädd om livet!

    3 november, 2010 kl. 10:05

  9. Lägg musfällor i påsarna!

    3 november, 2010 kl. 10:03

  10. åh vad gott med ostbågar! 🙂

    jag har druckit proviva förut, varje dag, men det blev inte bättre då heller.. I morrn ska jag in till akuten iaf. Om det inte känns bättre vill säga 🙂

    3 november, 2010 kl. 09:52

  11. haha jag vet inte var han kommer ifrån 🙂 vet bara att han är grym 😀 men olle snackar oxå många om 😛 så han kan vara därifrån eller så är det jay, har ingen aning 😀

    3 november, 2010 kl. 09:33

  12. Sv. Men kära nån, har du missat storyn om kungen? Det har skrivits en bok där författarna berättar ALLT (hur nu de kan vet). Kungen har tydligen varit på svartklubb, strippklubb och haft älskarinna, enligt boken. Nu hänger media naturligtvis på med stora rubriker….

    3 november, 2010 kl. 09:30

  13. Jaså det var så det var? Då är du alltså rädd att de ska sno ditt godis. Aj, Aj!

    Svar: Fingret blev ännu blåare till på morgonen. Men det har gått bort litegrann. Det gör inte ont i alla fall. Tack för omtanken.

    Kram/Gilla

    3 november, 2010 kl. 08:57

  14. Haha nej inte ens skvaller läser jag.. kasst va?=)

    3 november, 2010 kl. 08:29

  15. Hahaha! Jag brukade stjäla godis av dottern när hon bodde hemma.

    3 november, 2010 kl. 07:57

Kommentera

