Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

FILMTAJM!!

Emelie o Gresa ska se en film. ”Låt den rätte komma in”.

Är det en skräckfilm sa Filip.

Ja det beror ju på vad man menar….

9 svar

  1. Skräckfilmer tittar jag inte på. Inte sen jag lyckades smita in på Exorcisten när jag var 14… Huvvaligen!

    4 november, 2010 kl. 01:32

  2. Har sett filmen, den var så där.

    4 november, 2010 kl. 10:06

  3. Komma in var? 😉

    4 november, 2010 kl. 12:43

    • Ellis: Nu ska du inte vara snuskig 🙂 Tännnk på att jag är din sämre mor!!

      4 november, 2010 kl. 03:07

  4. Har dom fått tag på ditt godis än?

    Kram/Gilla

    3 november, 2010 kl. 10:41

  5. Snuska! 😀 Fast filmen är inget bra, boken är bättre!..

    Kramen!

    3 november, 2010 kl. 10:41

    • Tofflan: Nu tänkte du ett eller ett par steg längre än mig så alltså är jag helt oskyldig denna gång. Men jag får medge att ditt sätt att se det var roligare än det jag tänkte!! Och det får mig att inse att jag kanske inte har så snuskig fantasi ändå 🙂

      3 november, 2010 kl. 10:46

      • Men hur f*n tänkte du då??? Inte var det några ”rena” tankar hos dig, inte..? 😉 Du chockar mig i såna fall!
        Kramen!

        4 november, 2010 kl. 02:17

      • Tofflan: Faktiskt så var det det. Shit happens you know 🙂 Tänkte bara att man se upp med vem man ger sitt´hjärta åt o när Filip trodde att det var en skräckfilm så tänkte jag på män i största allmänhet bara

        4 november, 2010 kl. 03:01

Kommentera

