Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Allergichock

Idag var det en kille inne som jobbar i en av butikerna i centrum för att köpa Zyx. En kanonbra halstablett om man verkligen har ONT i halsen. Jag frågade om han tålde treo och andra inflammationshämmande mediciner förom man inte gör det ska man inte ta den pga risken för korsallergi.

 Jag skiter i om det framkallar en allergichock för det är till chefen sa han o skrattade…

Mitt jobb måste verkligen vara bland det bästa man kan ha. En stor del av tiden skänker glädje antingen i form av att man kan hjälpa en annan människa eller att de bidrar med sin humor. Visst råkar man ut för surkarter också men det är en sån liten andel av alla kunder att det är försumbart! Jag har sagt det förut men jag säger det igen

Jag är kär i människan (mänskligheten)!!

14 svar

  1. Mänskligheten är allt bra ibland 😉

    6 november, 2010 kl. 07:37

  2. Att ha kul på jobbet gör att man klarar all annan skit i livet.

    Både du och jag är lyckligt lottade som har roliga jobb.

    6 november, 2010 kl. 02:05

    • Inna: Det har du rätt i!!

      7 november, 2010 kl. 10:34

  3. vad bra! de flesta människor är ju fina
    Sv: än så länge har det gått bra med vårtorna, jag ska berätta hur det går, ifall de kommer tillbaka
    kramar

    6 november, 2010 kl. 12:24

  4. Du får nog vara med om mycket roligt. Kramiz

    6 november, 2010 kl. 11:38

  5. Haha, en klockren kommentar från killen 😀 Att jobba med människor måste vara det bästa jobbet som finns (förutom att jobba med djur kanske). Variation!

    6 november, 2010 kl. 10:35

  6. hahaha ditt jobb skulle man ju ha..

    6 november, 2010 kl. 09:42

  7. Du verkar ha det roligt på jobbet du!! Kul. Kram och go helg

    6 november, 2010 kl. 09:22

    • Ingela: Det är jättekul på mitt jobb för det mesta. Jag har verkligen hittat rätt

      6 november, 2010 kl. 09:24

  8. Underbart! 😀

    6 november, 2010 kl. 07:47

  9. Ja tyckte de var döpinsamt o fråga om en intimfråga till en som jobbade där hahahahaahaha de var liksom FÖR ÖPPET..

    6 november, 2010 kl. 12:41

    • Ellis: Jag förstår dig. Det är lite väl öppet ibland.. Men du kan ju alltid fråga mig

      6 november, 2010 kl. 10:42

  10. Det måste vara fantastiskt att jobba på apotek. Kunderna där är väl mest glada för att få din eminenta hjälp och är glada för det.

    Kram/Gilla

    5 november, 2010 kl. 09:49

Kommentera

