Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Hinner inte!

Jag hinner inte svara på era kommentarer nu. Börjar jobba snart o Emelie vill ha lunch (idag IGEN ). Krävande barn jag har va 🙂 Ska nog införa att vi bara äter på fredagar som Bundy´s gör 🙂

4 svar

  1. Jag hinner inte – för bloglovin strejka så ja kunde inte kolla era bloggar – funkar ej utan den

    6 november, 2010 kl. 12:28

  2. men… det är ju fredag i dag…

    5 november, 2010 kl. 09:58

  3. Oki doki, ha en trevlig kväll.

    Svar: Japp, jag håller med dig ibland, eftersom du många gånger resonerar vettigt. Det tycker i alla fall jag.

    5 november, 2010 kl. 07:09

  4. kan man det? då skulle jag göra likadant, mat bara på fredagarna 🙂
    kramar

    5 november, 2010 kl. 05:13

Kommentera

