Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Helgonförklarad?!

Fick precis ett mess ifrån mamma

Idag är det MIN dag!!

Haha jag som trodde att det krävdes att man skulle vara död för att bli helgonförklarad..

8 svar

  1. Hahaha vad skönt att mor din med besitter humor! 😀

    6 november, 2010 kl. 11:41

    • Ellis: Ja hhon har sina stunder 🙂

      7 november, 2010 kl. 10:33

  2. Nejdå, jag blir kanoniserad emellanåt. Mest på lördagkvällarna 😉

    6 november, 2010 kl. 07:36

  3. jo, för att bli helgonförklarad måste man nog först ha lämnat in 😀
    kramar

    6 november, 2010 kl. 12:28

  4. Jag bor i Kalix =) om du vet vars det är? kram

    6 november, 2010 kl. 11:47

  5. ojsan ja 😛
    fyller hon år? 😮

    6 november, 2010 kl. 11:42

  6. Ja, vissa människor är skumma, de har inte ork och kolla genom bloggen innan de ställer en sådan fråga… mina tre översta inlägg då var bara flum om tävlingar, å sånt skoj… Sa väl inget om min blogg… man får ju engagera sig lite själv… fast det är tydligen jobbigt 🙂

    6 november, 2010 kl. 10:45

Kommentera

