Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Noll koll på almanackan!!

Det är tur att mina jobbarkompisar vet hur jag är. Det var nämligen en av dem som upplyste mig om att det var en röd dag idag o det är min jobbardag egentligen. Hade varit ganska ensamt på bygget för chanserna att jag kollat almanácka eller schema igen är minimal då jag som sagt visste att det var min helg att jobba…. Så nu fick man en liten sovmorgon

11 svar

  1. Då de är en RÖD dag går bara tågen varje HALVTIMME – ja kom till jobbet 25 min sent tack vare de då ja räknat med att 37 tåget fanns – så jävla b…

    6 november, 2010 kl. 11:34

    • Ellis: Vad skönt att det är fler än jag som har noll koll

      7 november, 2010 kl. 10:24

  2. Härligt med såna kollegor^^

    6 november, 2010 kl. 02:10

  3. 🙂 en trevlig överraskning för dig då
    ha en fin ledig dag nu
    kramar

    6 november, 2010 kl. 12:27

  4. Tur att har människor som har koll på lite. Kramiz

    6 november, 2010 kl. 11:39

  5. Vilken tur för dej att dom har koll 😉

    Kram

    6 november, 2010 kl. 10:58

  6. Skööööööönt!!! 🙂

    6 november, 2010 kl. 09:43

  7. sv: Hall-å-vin är bara vin. Inga extra tillbehör. Så du kan vara lugn 🙂

    6 november, 2010 kl. 09:34

  8. Vilken tur att det är sån ordning på di… dina arbetskamrater 🙂

    6 november, 2010 kl. 09:11

    • Ama: Såna som jag måste vara rena drömmen för bolaget som vill ´komma till jobbet fast det är stängt 🙂

      6 november, 2010 kl. 09:21

  9. Inte helt fel med en sovmorgon:)

    6 november, 2010 kl. 09:10

Kommentera

