Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Vilken tatuering borde du ha?

Gjorde detta test på facebbok nu. Har du rätt tatuering? Eller vilken borde du ha? Själv tillhör jag dem som inte har några.

Du är mystisk och komplicerad, du bör därför ha ett kinesiskt tecken.
Haha mystisk kan jag sträcka mig till men inte komplicerad!!
23 svar

  1. Jag är tatuerad och klar. Två får räcka..
    Frågan är bara om det där kinesiska tecknet verkligen betyder det där. Många går ju omkring med tecken som betyder nåt helt annat än dom tror 😉

    8 november, 2010 kl. 09:18

  2. just btw fick jag det här: ”Du är vacker och charmig, därför bör du ha en blomma.” O ja blommor har jag med =)

    7 november, 2010 kl. 09:24

  3. Aha det är därför jag har ett par kinesiska tecken tatuerade på min rygg 😉 För jag är nog både mystisk och komplicerad 😉

    7 november, 2010 kl. 09:23

  4. Var tvungen att testa, jag har mysket att ge så jag skall ha en stjärna 🙂

    7 november, 2010 kl. 08:26

  5. Tycker det är synd när det går mode i det, nu är det text förut var det triballs, sen blir något annat modernt och då springer folk till laserklinikerna. Han som gjorde pantern på min överarm var jätteduktig och berättade hur kul det var att göra ett motiv med lite färg. Han var trött på att skriva ord och tecken på med svart bläck på folk. En tatuering är något personligt som man inte ens skall rådfråga någon om. Är man inte säker är det bättre att strunta i det. Jag har inte ångrat min ett ögonblick, men så tänkte jag över det ett par år. Skall väl låta göra en på högerarmen också, men inte bestämt vad än. Tiger orm eller drake tror jag, med mycket färger. Ser inget symboliskt i det. För mig är det viktigt att en tatuering går estetiskt ihop med kroppsdelen. Kör man överarmen så skall den vara långsmal, så kroppsdelen ramar in den. Fast jag har funderat på att tatuera in ”friterad banan med glass” med kinesiska tecken i ryggslutet som ren ironi 🙂

    7 november, 2010 kl. 12:30

  6. Jag är faktiskt INTE sugen på att markera mig – de kommer liksom sitta där livet ut – de vill ja inte.

    6 november, 2010 kl. 11:44

  7. Jag fick : Du är äventyrlig och fri, därför bör du ha en fjäril.
    Haha…jag som är feg när det gäller äventyr och fri…nä,fy fan…jag är ju gift 😉
    Ha en toppen lördag!
    Kram!

    6 november, 2010 kl. 09:00

    • Camilla: Fri i själen tror jag det menas som o det verkar du ju vara så tatta en fjäril du 🙂

      6 november, 2010 kl. 09:34

  8. Nightmare

    Du vet väl att allt som står på facebbok stämmer så du är nog allt både mystisk och komplicerad.. 🙂

    6 november, 2010 kl. 07:44

    • Nightmare: Mín mamma hhar lärt mig att inte tro på allt jag läser så därför väljer jag att bara tro på den första delen 🙂

      6 november, 2010 kl. 09:32

  9. fint med ett kinesiskt tecken,
    jag vill ha ett med lycka på:)

    6 november, 2010 kl. 07:42

  10. Vad betyder tecknet?

    6 november, 2010 kl. 07:36

    • diana: inte en aning

      6 november, 2010 kl. 09:41

  11. Jag törs ändå inte tatuera mig 🙂

    6 november, 2010 kl. 06:55

  12. … antar att jag inte vågar annat än att hålla med, hehe

    6 november, 2010 kl. 06:52

  13. det är faktiskt 259 ^^

    6 november, 2010 kl. 05:18

  14. Jag har inte Facebook så jag kommer inte in där. Men jag har ingen, men funderar faktisk på att skaffa en.

    6 november, 2010 kl. 05:01

  15. Själv har jag en liten på överarmen med mitt namn, den gjorde jag i Danmark för 35 år sedan

    6 november, 2010 kl. 04:45

  16. Vad har du för dig ikväll då? 🙂

    6 november, 2010 kl. 04:12

  17. Jag har ett kinatecken, ”vän” betyder den… eller möjligvis fyra små rätter… vad vet jag? Haha

    6 november, 2010 kl. 03:25

    • Diana: Haha you never know

      6 november, 2010 kl. 09:54

  18. 😉 Jag har ju redan ett antal. Bara svarta silhuetter av olika djur, som jag har ritat själv. 😀

    6 november, 2010 kl. 02:09

  19. Snygg o stilfull
    Du o jag borde gå ut med ett pressmeddelande
    stöd oss, vill ni att vi ska leva på makaroner o nudlar varje dag
    ha ha

    6 november, 2010 kl. 01:10

Kommentera

