Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Kvällens tänkvärda!!

 Mät inte din rikedom i hur mycket saker du äger, utan i hur mycket du har som du inte skulle byta mot pengar….

Denna har jag lånat av lady Diana

6 svar

  1. så sant!
    kramar

    9 november, 2010 kl. 01:48

  2. Så sant så!!

    9 november, 2010 kl. 12:49

  3. Det går inflation i vissa diagnoser vilket är synd eftersom det kan vara skillnaden mellan liv och död för många

    9 november, 2010 kl. 08:05

  4. God Morgon!
    Så sant så 🙂

    Kram

    9 november, 2010 kl. 06:45

  5. Javisst är det så…för min del är det mina barn o barnbarn…det är min rikedom! Kramiz

    9 november, 2010 kl. 05:11

  6. Sant.

    9 november, 2010 kl. 01:44

Kommentera

