Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens roliga historia!!

Så var det killen som kom inrusande på en bar ganska andfådd och röd i ansiktet.
– Får jag ett stort glas vatten.
Han fick vattnet och drack upp det med en gång.
– Får jag ett till.
Bartendern hade blivit lite nyfiken på vad som hänt så han frågade killen vad som stod på.
– Du, sa killen, jag har världens vildaste brud ute i bilen. Vi har just haft sex i ca en timma. Nu vill hon ha mer men jag orkar inte.
Bartendern tittade på killen.
– Du, vi är ju ungefär lika stora och det är ju mörkt ute.. Så om du passar baren så går jag ut och underhåller tjejen ett tag.
Så skedde. Bartender knallade ut till bilen och in till tjejen. Hon märkte mycket riktigt ingen skillnad och strax var de i full gång. När de hade hållit på ett tag så knackade det på rutan. Utanför stod en polis och lyste in i bilen med en ficklampa.
– Hallå där. Vad är det som pågår här? Frågade han
– Det är ingen fara, svarade bartendern. Det är min fru.
– Åh förlåt, sa polisen. Det visste jag inte.
– Nej, svarade bartender eftertänksamt. Det gjorde inte jag heller förrän du tände den där jäkla ficklampan.

11 svar

  1. Den var lite skum.. Liksom… hallå hon var precis otrogen?

    10 november, 2010 kl. 12:21

  2. Sv: Haha precis, och jag råkar vara det bästa så mina föräldrar får se till att bli miljonärer illa kvickt. 😉

    9 november, 2010 kl. 08:59

  3. hahaha – ja jösses
    kramar

    9 november, 2010 kl. 08:57

  4. Ha,ha, lika bortgjorda båda två !

    9 november, 2010 kl. 08:34

  5. Hahaha…så kan det gå, men dom var ju samma skrot och korn båda 2 😉

    Kram

    9 november, 2010 kl. 07:03

  6. Nightmare

    bra historia..synd bara det var hans fru.. 😉

    9 november, 2010 kl. 07:01

    • Nightmare: Det kanske blev en helt ny upplevelse för bägge när de inte visste vem det var de hade sex med 😉

      9 november, 2010 kl. 07:32

  7. Hahaha….taskigt! 😉
    Kram!

    9 november, 2010 kl. 06:29

  8. Hahaha, busted 😉

    9 november, 2010 kl. 05:55

  9. *LOL*
    Tack för ett skingrande skratt!

    9 november, 2010 kl. 05:29

  10. Den var bra. Mycket som kan ske i mörkret. Kramiz

    9 november, 2010 kl. 05:18

Kommentera

