Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

The movie of your life!!

                                   What movie is the story of your life?
Charlotte got Pirates of the Carribean.
Life is an adventure. You believe that some people take life too seriously. After all, life is meant to be fun right? You are cunning and smart, though people may not see this until it is too late. Your are loyal and trustworthy, but you prefer that others don’t know yo…u this. People admire your ability to be there just when you are most needed.
Stämmer på pricken 🙂
12 svar

  1. Hahaha varför läste jag ditt namn engelskt? :S Tjarlåt 😛 Men de fint. På engelska.

    11 november, 2010 kl. 11:27

  2. Tänk…jag har inte sett dom filmerna.
    För det finns mer än en,sa?
    God morgon,min vän!

    11 november, 2010 kl. 08:31

  3. Undrar vilken film jag skulle få..
    Bridget Jones dagbok kanske.. 😉

    11 november, 2010 kl. 07:29

  4. Ja, utan den bedrövliga halkan så vore det väl okay med vinter. Kramiz

    11 november, 2010 kl. 05:08

  5. Facebook-quiz räddar bloggtorka eller? 😉

    11 november, 2010 kl. 12:17

  6. Det blev mest ett svar:

    Du kan då dra till! Så fantastisk är jag inte alls! Så de´så!
    Jag förstår ändå att det var ironi! Ha, ha!

    Glöm strumprona för dom har jag glömt redan.

    Kram/Gilla

    10 november, 2010 kl. 10:29

  7. Jag fick samma film =)
    Vi är nog lite lika.

    10 november, 2010 kl. 10:25

  8. Du förstår jag måste strypa dig nu ?=)

    10 november, 2010 kl. 09:15

    • Johanna: Ja jag har väntat på dig hela dagen 🙂

      11 november, 2010 kl. 01:25

  9. å det måste jag kolla med på fb sen:)

    10 november, 2010 kl. 08:45

    • soffie: vad blev du för film då

      11 november, 2010 kl. 01:24

  10. Visst är livet underbart samtidigt som det är mystiskt. Kramiz

    10 november, 2010 kl. 08:38

Kommentera

