Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Tävling ”Follow your Heart”

Jag är med hos Sockenvägens söta och tävlar om denna underbara ”planka”.

6 svar

  1. hoppas du vinner:)

    11 november, 2010 kl. 10:16

  2. jaaag määää 😛

    11 november, 2010 kl. 08:19

  3. Jag lider nog lite av tesen: Du ska inte tro att du är nåt.

    Ska vi tävla mot varandra igen? ;-D Var hittar du alla tävlingar?

    Kram/Gilla

    11 november, 2010 kl. 07:47

  4. Sv. Men vad fasen det var illa. Jag trodde det var typiskt manligt att stoppa huvet i sanden och vänta på att stormen ska bedarra och sen låtsas som ingenting. Det är min erfarenhet.

    Snygg bräda förresten, kanske ska vara med…

    11 november, 2010 kl. 07:40

  5. Oh, den var snygg! Undras hur hon gjort texten? Man skulle kanske ge sig på att göra en. Hrm

    11 november, 2010 kl. 07:16

    • Diana: Ja gör det o sen kan du skicka till mig så ska du få en länkning till 🙂 Oavsett om den är bra eller inte

      11 november, 2010 kl. 07:25

Kommentera

