Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens bästa kommentar!!

Jag måste ju dela med mig av sådant här roligt. Tack Nightmare för dagens magövningar 🙂 Jag älskar din humor!

Till detta inlägg där jag  frågade om jag ger en positiv eller negativ bild av apotekspersonal fick jag denna underbara kommentar av Nightmare:

Japp helt klart negativt,och sedan jag fick reda på du jobbar på apotek köper jag all min medicin på svarta marknaden..
Just kidding Både du och din humor är säkert ett skäl till att Apotekets försäljningen ökar..

4 svar

  1. hahaha störtskön kommentar!

    15 november, 2010 kl. 07:51

  2. TRUE!

    Jag har för övrigt ett jävla miniapotek hemma.. men de pga andra skäl.. inte pga mig..

    14 november, 2010 kl. 09:39

    • Ellis: då är du i branschen då..

      14 november, 2010 kl. 10:31

  3. bara att läsa dem 😀 de finns billigt på bokus om du inte lånar från bibblan. nå jag vet inte. men det beror på hur man ser det. för på våren är det oxå snö ganska länge..

    14 november, 2010 kl. 01:54

Kommentera

