Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens roliga historia!!

Tony har precis läst ut boken  ‘You Can Be The Man of Your House.’

Han stormar in i köket o meddelaar sin fru: Från och med nu så är det jag som besstämmer här hemma. Mitt ord är lag.Ikväll är det du som tillagar en gourmeträtt o efter maten serverar du en enastående dessert. Efter maten så ska vi ha sex som JAG vill ha det. Sen kan du tappa upp lite badvatten åt mig så jag får relaxa lite.Du ska skrubba mig på ryggen o massera mig. Och imorgon vem är det då som klär mig och kammar mitt hår?’

Hans fru svarar: ”Begravningsentrepenören skulle vara min första gissning.”


6 svar

  1. Svar på tal är det bästa som finns!

    14 november, 2010 kl. 09:26

  2. Den satt bra den. Stackars man. Kramiz

    14 november, 2010 kl. 04:17

  3. hahahaha – den älskar jag!
    ha en fin söndag Kloppan – kramar

    14 november, 2010 kl. 10:46

  4. Ha, ha, den var riktigt kul! Det var ett verkligt rappt svar!

    Kul blogg, ha en bra söndag!

    14 november, 2010 kl. 10:32

  5. Nightmare

    ha ha grymt bra..får väl hoppas han inser det handlar om tomma hot.. 🙂

    14 november, 2010 kl. 09:34

    • Nightmare: Nu har du en mardröm 🙂 Klart det inte var tomma hot 🙂

      14 november, 2010 kl. 09:38

Kommentera

