Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Godmorgon. I guess!!

11 svar

  1. Haha verkligen…. udda?

    15 november, 2010 kl. 06:23

  2. Svar: Nja, förpackningarna borde ju inte vara omöjliga för de äldre heller. Jag klarar mej än, men det finns gamla som inte har så starka fingrar längre. Det vet jag, för jag var starkare förr.

    PS. Jag fick dubletter i kommentarerna idag. Dels från Kloppan och dels från Charlotte. 😉 DS.

    Kram/Gilla

    15 november, 2010 kl. 10:20

  3. God morgon!
    En fråga: hur ligger jag till i Korres-tävlingen? Ligger jag bra till eller ska jag skicka fler rosbuketter??? 😉 Fjäsk, fjäsk och KRAM! 😆

    15 november, 2010 kl. 08:35

    • Tofflan: Haha du får skicka lite lyxig choklad så lovar jag att blunda på ett öga när dragningen är 🙂

      15 november, 2010 kl. 11:36

      • Choklad också! Vilken sort önskas??? 😉

        15 november, 2010 kl. 04:24

      • Tofflan: Du om ngn vet väl att det är svårt att tillfredställa en kvinna 🙂

        15 november, 2010 kl. 08:35

  4. Ja..det är en god morgon!
    Jag är ju ledig 🙂
    Kram på dig!

    15 november, 2010 kl. 08:32

  5. God Morgon och en bamsekram till dej.

    15 november, 2010 kl. 08:15

  6. Japp, det sa ju liksom allt!! God morgon 🙂

    15 november, 2010 kl. 07:54

  7. Sv: Just det, har ju glömt svara dig om vi flyttat långt. Nä, det är inte långt. Där vi bor nu gick vi förbi i stort sett varje dag innan. Det som gör att det inte är gångavstånd till gamla hemmet är den förb* backen 😉

    15 november, 2010 kl. 07:37

  8. God morgon!

    15 november, 2010 kl. 07:36

Kommentera

