Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

”Hot”!! Så sjukt lågt!!

Att försöka skrämma folk till tystnad genom div. hot tycker jag vittnar om en så dålig människokaraktär så jag vet inte vad! Det hände mig för ngn vecka sedan då en person skrev att om jag skrev ngn mer skit om honom på bloggen så skulle han berätta allt! Jag anser inte att det var skit direkt o jag namngav ju inte personen ifråga heller även om jag kan förstå att han blev förbannad.  Men han har ju mitt telefonnummer så han hade ju kunnat ringa istället.  Visst finns det sådant jag inte vill att andra ska veta och som jag skäms för men det finns INGET som jag gjort eller sagt förutom till mina bästa vänner som jag känner är absolut Top Secret! Och de skulle inte yppa ett ord även om vi blev dödsfiender..så lågt skulle de aldrig sjunka!

12 svar

  1. Inte roligt när något sådant händer. Kramiz

    16 november, 2010 kl. 12:14

  2. Men nämner du inga namn så är det väl inte så farligt..
    Hot är det bara osäkra personer som håller på med

    16 november, 2010 kl. 10:26

  3. En del människor vet inte bättre och oftast är det bara tomma hot!

    16 november, 2010 kl. 08:01

  4. Är det bara personen själv som vet vem du skriver om så kan det ju inte skada…Kramiz

    16 november, 2010 kl. 06:10

  5. Hmm… okej… sådant är drygt..

    16 november, 2010 kl. 04:49

  6. Sjukt! Stå på dig! Blir du hotad igen så anmäl.
    Kramen!

    15 november, 2010 kl. 10:46

  7. sånt är bara för larvigt när folk hotar så… väx upp 🙂

    ah det är fortfarande spännande, skall på anställningsintervju 🙂

    15 november, 2010 kl. 10:08

  8. gör det 😀 men släng inte ifall det blir över sen. de gjorde jag förut, men sen kom jag på att man kan ju faktiskt spara och använda fler gånger 😀 bara man tejpar igen öppningen ^^ haha mycket billigare så! men iaf så tycker jag den är bra, sen luktar den ju choklad och det är ++++

    hehe tack, är supernöjd med dem 🙂

    15 november, 2010 kl. 10:01

  9. Hot är det man tar till när man egentligen inte har något att komma med.
    Stå på dig du , världen behöver fler som gör det

    15 november, 2010 kl. 08:59

  10. Han kände väl sig träffad!
    En del personer klarar inte av att se sig utifrån andras ögon. tyvärr.

    Jag har också råkat ut för hot från personer som känt sig uthängda, trots att jag aldrig använt namn och ändrat lite för att avkoda.
    Min exsvåger hotade med polisanmälan om förtal trots att det var i min gamla helt anonyma blogg, som gick i graven 2005. Och det jag skrev om var vad exmaken gjorde mot våra barn…

    Så länge man har rent mjöl i påsen och kan stå för sina åsikter kan man skriva vad man vill i sin blogg. Jag förutsätter att man följer svenska lag.

    15 november, 2010 kl. 08:54

  11. Så lågt att försöka hota till tystnad. Man kan undra om det känns bra, om det är så att man får utöva lite makt en stund. Bästa sättet ar nog bara att inte ta åt sig och bara skaka av sig skiten…

    15 november, 2010 kl. 08:31

  12. Jag kan hålla med, hot är lågt. Bättre att ta tag i det och prata ut om det.Och om man skriver saker där man inte nämner folks namn eller annat som kan visa vem det är så är det väl ingen fara.

    15 november, 2010 kl. 08:22

Kommentera

