Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Fångad av förnuftet!!

Tog mitt förnuft till fånga idag och gick till läkaren. Har ju haft feber sen  i onsdags. Visserligen blev det bättre i helgen men igår kom den tillbaka med full kraft o då ska man ju söka. Blev sjukskriven veckan ut men jag tänkte se hur jag mår imorgon om jag kan gå på torsdag för då har jag varit hemma mina ”egna” dagar. Har ingen lust att åka ner till FK. Är man dålig o ska parkera bilen drar man sig för det o hoppas att man blir bättre till dagen därpå…

Denna bild har jag fått av lady Diana.

22 svar

  1. Jupp och jag har nätnorpat den 😉

    17 november, 2010 kl. 07:58

  2. Nightmare

    hm du menar det klär mig.. 🙂 tog lång tid förtjäna mitt nick men jag lyckades.. 🙂

    17 november, 2010 kl. 04:39

    • Nightmare: Allt klär en skönet heter det ju 🙂 Hur många pluss hhar jag?

      17 november, 2010 kl. 04:44

      • Nightmare

        hm smicker sånt gillar jag 🙂 Du har plus ännu så du behöver inte var orolig för mitt besök ännu. 😉

        17 november, 2010 kl. 07:56

      • Nightmare: Vad bra. En flicka gör vad hon kan 🙂

        17 november, 2010 kl. 09:08

  3. Nightmare

    Osis då får jag byta nick för att få bevis och se boobs 😉

    17 november, 2010 kl. 11:35

    • Nightmare: Me jag kanske kommer ihåg endå att detta är en familjeblogg, shit has happened before 🙂

      17 november, 2010 kl. 03:43

      • Nightmare

        ha ha tror jag med så får la leva med mitt nick.. 🙂

        17 november, 2010 kl. 04:08

      • Nightmare: Ja du får nog göra det. Men det är ju ett bra nick iaf..

        17 november, 2010 kl. 04:10

  4. Krya på dig, vännen!!!!!
    Kram!

    17 november, 2010 kl. 09:19

  5. Oj, feber så länge. Inte bra! Krya på dig, hoppas det går över nu då. Vila mycket!

    17 november, 2010 kl. 07:48

  6. Hoppas du snart blir bättre!

    Sv: hahaha jo när jag skrattar framhävs mina kindben en massa.. Vissa har skrattgropar (marie) o andra markerande kindben vid leenden! 😀

    16 november, 2010 kl. 11:17

    • Ellis: Jättefint var det iaf!

      17 november, 2010 kl. 10:28

  7. Nightmare

    Gillade tröjan men nyfiken på vilka delar som saknas 😉
    ..och bra beslut hälsa på doktorn 🙂

    16 november, 2010 kl. 11:10

    • Nightmare: Jag har det männen saknar o jag har ju redan sagt att jag inte har några tuttar 🙂

      17 november, 2010 kl. 09:59

      • Nightmare

        ”tuttar” det heter boobs.. och upp till bevis..just kidding 🙂 och du menar vissa få män antar jag 🙂

        17 november, 2010 kl. 10:34

      • Nightmare: Haha klart jag menar det 🙂 Ditt nick är för mig alltid förknippat med ordet familjeblogg nu!! Så jag behöver ingen annan påminnelse

        17 november, 2010 kl. 10:39

  8. Men du behöver väl inte till Fk redan efter 1 vecka.
    Här är det 1 vecka sjukskrivning själv, sedan 1 vecka med läkarsjukskrivning innan Fk betalar.

    Kram

    16 november, 2010 kl. 09:59

  9. Ja du det räcker inte med att bara vara sjuk. Kramiz

    16 november, 2010 kl. 09:09

  10. Och tack forresten för atta fina kommentarer om min scrapbooking. Självfallet har jag inte övergett den vanlig abloggen, har bara lite extra mycket scrapenergi just nu, och då får jag prioritera lite – hinner inte med allt jsg skulle vilja och samtidigt jobba :o(
    Kram

    16 november, 2010 kl. 08:51

  11. Ursäkta mig (grrrrrr!!!!!) Doktorn’ sa stanna hemma. Då stannar du hemma och ser till att bli frisk. OK?

    16 november, 2010 kl. 08:49

  12. haha vilken bra tröja!

    16 november, 2010 kl. 08:09

Kommentera

