Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Varför kan jag aldrig få vara lycklig?!

Jag var så glad åt att ha fått lgh och att jag  äntligen anpassat mig till livet att ha barnen hos mig jämt. Då kommer nästa dråpslag.. Jag tänker inte berätta vad det är än men jag var ju hos läkaren i förrgår o det var inga roliga misstankar hon hade. Men det är dumt att måla FAN på väggen redan nu… Men VEM ska ta hand om mina barn om jag dör???

 Nu ska jag tjata lite igen:

25 svar

  1. Åh detta lät ju inte så vidare positivt direkt 😦 Förstår hur du tänker, det har alltid varit min största fasa att nåt skulle hända mig. Eller rättare sagt vad som då händer mina barn.. kram på dig!

    19 november, 2010 kl. 01:40

  2. nej, vännen, inte ska du dö från dina barn, håller allt fingrar och tår och tänker goda tankar om dig min vän
    bamsekramar från ansepanse

    19 november, 2010 kl. 11:03

  3. Fy då, vännen! Håller tummarna för dig!
    Kraaaam

    19 november, 2010 kl. 10:09

  4. Det där låter verkligen inget vidare men måla inte fan på väggen. Du ska inte dö och lämna dina barn!

    19 november, 2010 kl. 07:56

  5. Men hjärtat!!!! Vad har skett? Du gör mig orolig!!!

    Skickar en stor bamse kram! ❤

    19 november, 2010 kl. 04:17

    • Ellis: Vad gullig du är, tack

      19 november, 2010 kl. 12:20

  6. Nejnejnej, nu blir jag ledsen. Hoppas att det blir bra, är bra, blir bättre. Fan. Skickar en kram.

    18 november, 2010 kl. 11:32

  7. Låter som att du har fått gott om spekulationsutrymme och att raka svar skulle underlätta…. Kram!

    18 november, 2010 kl. 10:29

  8. Men Sunshine, nu gör du mej både orolig och nervös…
    Sköt om dej ordentligt och tro det bästa !

    18 november, 2010 kl. 09:10

  9. Hmm…okej, hoppas det inte är något. Stor, varm tröstekram får du iaf från mig medan hundfan min kliar dig på ryggen.

    18 november, 2010 kl. 08:19

  10. Nightmare

    Låter inget vidare, men kom ihåg att om du målar FAN på väggen får du betala det när du flyttar 😉 Upp me hakan nu behövs din humor och positiva sida 😉

    18 november, 2010 kl. 07:54

    • Nightmare:Haha ska tänka på det 🙂 Tack för att du får mig till insikt

      18 november, 2010 kl. 09:38

  11. Det är alltid tufft att vänta på svar. Men måla inte fan på väggen i förväg.
    Tänkt positivt. Jag vet att det är svårt, men fokusera på det som är bra.
    Du har varit så omtänksam och peppat mig. Jag hoppas kunna finnas på samma sätt för dig.
    Kram

    18 november, 2010 kl. 07:41

    • Inna: Jag försöker men det är tufft! Kram

      18 november, 2010 kl. 10:08

  12. Men vad fasen, inte ska du gå och dö inte!
    Oavsett vad det handlar om så kommer det inte att hända.

    Kramar

    18 november, 2010 kl. 07:40

  13. Nämen… Som du säger, måla inte fan på väggen nu. Du har något hos mig, kanske inte lättar upp helt men en liten del. Kram

    18 november, 2010 kl. 06:48

  14. Aj, nu blir jag orolig. Tänk glada-goda tankar. Kolla på min blogg och se hur glad någon gjorde mig i dag :o)
    Kram

    18 november, 2010 kl. 06:40

  15. Nu blir man riktigt orolig. Tack hand om dig du käre vän. Kramiz

    18 november, 2010 kl. 04:38

  16. Nej vad orolig och ledsen jag blir nu. Hoppas hoppas beskredet inte gör misstanken rättvisa. Kramar.

    18 november, 2010 kl. 02:34

  17. Men va faaaan då! Du vet var jag finns om du behöver prata!

    Kram!

    18 november, 2010 kl. 01:54

    • Tofflan: Tack jag ringer om jag känner att jag behöver. Kram

      18 november, 2010 kl. 06:24

  18. Åsa

    Hej älskade vän och raring.

    Du gör mig verkligen orolig när du skriver som du gör… måla inte faan på väggen än, snälla?!

    18 november, 2010 kl. 11:36

    • Åsa: Hej vännen. De har ju haft fel förut ska försöká tänka på det! Jag kan bara lida när inte barnen är i närheten iaf..Dumt att göra dem upprörda innan jag vet säkert

      18 november, 2010 kl. 02:28

  19. Att behöva vänta på besked är inte bra. Hoppas att det blir ett bra svar. Jag vågar ju inte använda varken positivt eller negativt. Det har ju olika klang beroende på vem som hör det.

    Upp med humöret kära Kloppan för barnen skull. Du vet att jag tänker på dej.

    Kram/Gilla

    18 november, 2010 kl. 11:26

    • Gilla: Tack så mkt för dina värmande ord

      18 november, 2010 kl. 02:32

Kommentera

