Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Ingen gissade rätt! Nästan…

Det var 2 stycken som sade nästan exakt samma sak. Det var Ellis o Nett. (Nu går det inte att länka igen). Men den strofen jag hade uppe kommer ifrån Ellis,vem annars?!

Så tyvärr blir det ingen som får en länkning i en vecka. Men jag antar att alla är lika glada för det?!

3 svar

  1. Hahaha du kan ju länka mig i en vecka för ja är så.. givande? 😛

    20 november, 2010 kl. 07:29

    • Ellis: Haha du är så rolig. Du muntrar alltid upp mig med dina ord!!

      20 november, 2010 kl. 07:34

  2. Visst är vi lika glada för det 🙂 Det gör du rätt i angf utmaningar, jag hade oxå bestämt mig för att slopa dem helt. Det blev denna, men fler lär det inte bli.

    20 november, 2010 kl. 04:58

Kommentera

