Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Killar är som…

*Killar är som alvedon, man tar en och hoppar i säng

*Killar är som cigaretter, man tänder på dem, suger på dem, sedan fimpar man dem

*Killar är som bakelser, först kladdar dem, sedan blir man tjock

*Killar är som glassar, slickar man däruppe så rinner det där nere

*Killar är som brödrostar, de kan skänka en stor njutning men så fort dom krånglar byter man ut dem

*Killar är som fiskmåsar, de äter, skiter, och för ett jävla liv

*Killar är som sniglar, antagligen har de någon funktion men det är svårt att inse vilken

*Killar är som pussel, det fattas alltid en bit

*Killar är som datorer, felprogrammerade

*Killar är som torg, har stånd i alla väder

*Killar är som svin, tur att tjejer är djurvänner

12 svar

  1. hahaha! först njuter man av dem sen blir man tjock. ja hujeda mig 😉

    24 november, 2010 kl. 03:27

  2. Det där stämmer väl inte ? Kramiz

    24 november, 2010 kl. 01:24

  3. Haha så sant så! 🙂

    24 november, 2010 kl. 10:24

  4. + d som ej kom med haha

    24 november, 2010 kl. 02:51

    • Ellis: Haha det ´hhar du rätt i..

      24 november, 2010 kl. 08:08

  5. hahaha woooooooor

    24 november, 2010 kl. 02:50

  6. Vad var nu detta för bittra kommentarer? ;-D Det kan väl inte vara rätt rakt igenom? Jag GILLAr min kille i alla fall, även om det är rätt i mycket också. 😉

    Svar: Vilken Tony? Du får inte göra mej konfunderad.

    Det går flera tåg, även om vi är bilburna. Men nu får vi nog passa oss, för man har varnat för trafiken i ovädret.

    Kram/Gilla

    23 november, 2010 kl. 10:18

    • Gilla: Hette inte killen (barnet) Tony?

      24 november, 2010 kl. 08:11

  7. Nightmare

    Hallå detta var väl inte vidare snällt….

    23 november, 2010 kl. 07:06

    • Nigtmare: Haha I`m a mean mean women…

      23 november, 2010 kl. 07:07

  8. Haha!
    Tack för lite uppmuntran i deppandet.

    Hoppas att du är piggare.

    Kram

    23 november, 2010 kl. 06:28

    • Inna:jag mår lite illa av vispgrädden o så vart jag väldigt trött efter allt deras ståhej så jag fick skicka ut dem igen. Nu ska jag vila en stund

      23 november, 2010 kl. 06:38

Kommentera

