Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Varm choklad o vispgrädde

Killarna får inte vara inne hos någon (vilket jag kan förstå). Men det är ju full snöstorm ute och egentligen har jag ingen lust att ha de här jag heller. Vill helst krypa ner i sängen men så taskig kan jag ju inte vara. Så nu har jag schassat in dem i Filips rum och tänkte göra lite varm  choklad med vispgrädde åt dem. Är de riktigt snälla ska de få varsin bulle också. Blev så himla sugen på det o att göra iordning det till barnen är ju en bra ursäkt.

13 svar

  1. hahaha där kryper det fram minsann.. Du sjävl ville ha! Men visst är det praktiskt att skylla på barnen 😉

    Synd att du fortfarande mår dåligt. Det var verkligen något långvarigt du dragit på dig. Hoppas det försvinner snart!

    25 november, 2010 kl. 10:15

  2. Tänk! Jag har inte druckit varm choklad på åravis. Men just idag tänkte jag att vi skulle köpa cacao, så jag kunde få smaka på det.

    Vi fick just hem Noack och får gå ut med honom senare. Det är ett par grader kallt och lite blött och grisigt ute. Så egentligen skulle vi ju vilja slippa att gå ut.

    Kram/Gilla

    24 november, 2010 kl. 04:20

  3. JA! Barnen är alltid en bra ursäkt 🙂

    24 november, 2010 kl. 12:40

  4. Mmmmm… Det lät jättegott!
    🙂

    24 november, 2010 kl. 11:29

  5. Jo jag har insett att barn är bra ursäkter ibland. Till exempelk när det handlar om bullar och godis! 😀

    Kramen!

    24 november, 2010 kl. 09:15

  6. Haha ja de så de skall va, man gör bara för man själv vill ha haha

    24 november, 2010 kl. 02:45

    • Ellis: Japp det är bra att verka snäll o omtänksam 🙂

      24 november, 2010 kl. 08:09

  7. Smart av dej, då tror dom att Filip har världens snällaste mamma ju 🙂

    Kram

    23 november, 2010 kl. 06:44

  8. hahaha – vad bra
    kramar

    23 november, 2010 kl. 05:59

  9. du behöver väl inga ursäkter – njut av vad du vill ha vännen
    kramar

    23 november, 2010 kl. 05:58

  10. Du är bra påhittig du. Kramiz

    23 november, 2010 kl. 05:49

  11. Vilken tur de har!

    23 november, 2010 kl. 05:01

Kommentera

