Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Brevbäraren kommer en gång han med!! Eller?!

Igår hade jag ett paket ifrån Nett i brevlådan.Det passade sig väldigt bra just igår. Tyckte lite synd om mig själv att febern o allt med den aldrig försvinner. Jag har ju vunnit en antirynkräm. Tack Nett!!

Var ju tvungen att visa att jag har fuskat o julpyntat lite med. Och det är det enda som kommer upp i år med tanke på flytten…

 Synd att decdia inte kan vara med o uppleva denna stund eftersom kineserna har gjort bort sig BIG time o släppt in inte bara henne utan även hela hennes släkt i landet!!  När jag anmälde mig till tävlingen skrev hon

Hoppas att du vinner. Det är dig väl unt..

Vill bara påpeka att jag INTE är så gammal så att jag läser Svensk Damtidning iaf

11 svar

  1. Hur lyckas du med orkidéer? Mina stendör så fort jag vänder röven till 😉

    27 november, 2010 kl. 11:02

  2. Vad kul att du vann.. Grattis! 🙂

    Klart du inte är gammal. Antirynkkräm använder man i förebyggande syfte.. Eller? 😉

    27 november, 2010 kl. 12:12

  3. Ha ha ha, antirynkkräm! Det var väl en rolig vinst?! Nu går ju jag och hoppas på en ANNAN vinst, du vet vad. Märket börjar på Kor och slutar på res! 😀

    Jättesmörig kram! 😉

    26 november, 2010 kl. 05:21

    • Tofflan: Du ligger bättre o bättre till 🙂

      28 november, 2010 kl. 01:47

  4. hahaha – så gammal är inte jag heller
    kramar

    26 november, 2010 kl. 04:28

  5. aldrig fel och såna roliga brev med brevbäraren när man är lite depp

    26 november, 2010 kl. 04:22

  6. Roligt att du vann! Grattis till det!

    Men du snodde ju vinsten framför näsan på mej. :-(.

    Jag skulle nog behövt vinsten bättre än du, men jag är väl för gammal att den hade gjort nån nytta med MINA rynkor.

    Kram/Gilla

    26 november, 2010 kl. 11:59

  7. God Morgon!
    SÅ gammal bli man aldrig att man läser den 😉

    Kram

    26 november, 2010 kl. 05:49

  8. Vad kul att du vann!! :D:D
    Jag tänkte på din tävling idag faktiskt – snart tar den ju slut.

    Vilken fin orkidée du har! 😀 Har en med sådan, men den tokdog efter att vi fått den så jag planterade om den så den har börjat om från start – från enbart rötter till tre stora blad – snart kommer den blomma också! 😀

    26 november, 2010 kl. 01:39

  9. Grattis till vinsten! Du har iallafall julpyntat mer än mig:) Får väl lägga på ett kol imorgon.

    25 november, 2010 kl. 09:59

  10. Vad kul att DU vann!
    Det verkar som att vi är många som har satt upp staken i kväll =)

    Hoppas att du kryar på dig snabbt,

    Kram

    25 november, 2010 kl. 09:43

Kommentera

