Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens roliga historia!!

– Mamma, hur kom jag till egentligen? frågade 5-åriga Lisa sin mamma.
– Jo, sa mamma, du förstår att när pappas spermier befruktar ett ägg i min mage så gror det till ett litet barn.
– Ja men hur får du spermierna i magen då? Sväljer du dom?
– Nej, sa mamma, inte när jag ska ha barn. Men när jag vill ha en ny dräkt så händer det.

 

Nu blir det gonatt här. Ska ju jobba imorgon o eftersom jag fortfarande inte är kurant så är det väl bäst att knyta sig skapligt.

 Sussa sött!!


10 svar

  1. Den var bra. Hoppas du får en trevlig dag på jobbet. Kramiz

    1 december, 2010 kl. 12:19

  2. Hoppas du sov gott! 🙂

    Sv. Som tur var ska inte jag ut och köra och hitta till platser. Det finns det chaufförer till 😉

    1 december, 2010 kl. 10:52

  3. Jaha…det är SÅ man ska göra 😉
    Kram på dig och hoppas att du sovit gott i natt!
    God morgon!

    1 december, 2010 kl. 07:34

  4. Hehehe, ack så sant. 😉

    1 december, 2010 kl. 06:42

  5. eller ett diamanthalsband, som de sa på scrubs, haha 😉

    1 december, 2010 kl. 12:32

  6. Sov gott mor lilla!

    1 december, 2010 kl. 12:31

  7. fnisss.
    sov gott

    30 november, 2010 kl. 10:32

  8. Gonatt och krya på dig. Nu är’e natta här med

    30 november, 2010 kl. 10:24

  9. Smart brud! :S
    Sov gott och krya på dej!

    30 november, 2010 kl. 09:52

  10. hahaha tack för skrattet 😉

    o så se nu till att krya på dig!!

    kram

    30 november, 2010 kl. 09:27

Kommentera

