Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Ringt min läkare!!

Ringde faktiskt o hörde med min läkare om det var OK att jag gick o jobbade så jag inte äventyrar ngt. Och det gick bra bara jag känner att jag orkar. Så imorgon ska jag göra ett försök iaf. Trött på att vara hemma nu. Antar att den segdragna infektionen även kan bero på att jag fått dåligt immunförsvar pga av min sjukdom. Aldrig haft dåligt immunförsvar förut men ngn gång kommer det väl! Inte tänkt på det här troligaste scenariot förräns precis nu eftersom jag inte ser mig själv som ngn sjuk person. Tur att det inte blev ngn akut iaf.. Då kanske jag upptagit deras tid i onödan. Behöver jag säga att jag blivit lite hypokondrisk efter att ha gått med feber o skallebank o svullna lymfkörtlar i 3 veckor…

14 svar

  1. Jag behöver inte bli sådan av att gå runt… Jag är hypokondriker i grund o botten!

    1 december, 2010 kl. 12:30

  2. Inte konstigt alls faktiskt. Krya på dig nu.

    30 november, 2010 kl. 11:31

  3. fast jag tycker att du ska ta det lilla lugna även om du börjar jobba, var rädd om dig helt enkelt Kloppan
    kramar

    30 november, 2010 kl. 07:25

  4. Ja det skall bli spännande och se det är i vinsten 🙂

    förstår du vill iväg och jobba! Tråkigt och bara gå hemma!

    30 november, 2010 kl. 06:58

  5. Vem som blir lite rädd då. Jag hade någon konstig infektion för jättemånga år sen. Svullnade upp i körtlar etc. Ont gjorde det och svag var jag. Var sjukskriven i en månad eller nåt. Hoppas ditt går över fort nu. Krya på dig!!

    30 november, 2010 kl. 06:23

  6. Visst är det jobbigt att gå hemma. Nu har jag gått hemma i nästa två år sen jag fick hel sjukersättning. Kramiz

    30 november, 2010 kl. 05:41

  7. Japp, han läser men jag skulle aldrig tillåta han att köpa en sådan dyr dress 😉 Jag skall nog hitta en för runt 500 kr.. 🙂

    30 november, 2010 kl. 05:21

  8. Hoppas det går bra att jobba imorn då!

    30 november, 2010 kl. 05:20

  9. Ett tag kan det vara skönt att vara hemma.Bara det inte blir för länge.
    Som sagt….prova kan du ju alltid göra. Det är väl bara att gå hem om du inte orkar.
    Lycka till!
    Kram på dig!

    30 november, 2010 kl. 05:09

  10. Det är klart man blir hypokondrisk av det, hade jag också blivit. Krya på dig. Kram.

    30 november, 2010 kl. 04:19

  11. Hur känns det nu då vännen? Jag är ju orolig för dej. Hoppas att du känner dej bättre i alla fall.

    Kram/Gilla

    30 november, 2010 kl. 04:09

  12. Men inte är det väl konstigt att du blir lite orolig. Man blir väl matt av att må dåligt så länge..
    Hoppas det går över snart!

    30 november, 2010 kl. 04:08

  13. Visst är det segt att gå hemma, det känner jag redan nu, 1 vecka efter op. Jag skall vara hemma hela veckan och nästa med, tur att jag har bloggen 😉

    30 november, 2010 kl. 01:09

    • Segt att gå hemma, var orden… (Har varit det sen mitten av januari 2009. Fast jag har inte varit sjuk hela tiden.)

      30 november, 2010 kl. 09:06

Kommentera

