Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Sista chansen!!

Idag kl 20 dras de lyckliga vinnarna!!

                        Jag tävlar hos Kloppan om en bodylotion från Korres. Tävlingen avslutas den 30:e november kl 20
                                              Tävla du med! Det gör du här!

Detta behöver du göra för att vara med:

Kopiera inlägget och lägg i ett inlägg hos dig. Skicka sedan en kommentar med direktlänken till ditt inlägg i detta inlägget och du är med i tävlingen.

Har du ingen blogg? Då gör du som de med blogg fast du skickar det i ett mail till 3 vänner

Jag har 3 st bodylotion att lotta ut till 3 olika vinnare. Bodylotionen kostar 182 kronor styck.

Så här beskriver företaget sin produkt:Det är en återfuktande bodymilk med enastående, puderliknande konsistens. Rik på spårämnen som ”väcker” epidermis med en rejäl energikick till hudcellerna. Kombinationen av provitamin B5, sheasmör och jojobaolja gör huden smidigare och tillför långvarig fukt. Aktiv Aloe® stärker hudens immunsystem med ytterst höga halter C-vitamin, E-vitamin, zink och antioxidativa enzymer.

 
Kan säga att jag älskar deras hårvårdsprodukter (som finns på Apoteket) o det är många kunder hos oss som efterfrågar deras övriga produkter men de finns i övriga detaljhandeln.
0.000000 0.000000
2 svar

  1. Hej och förlåt att jag inte svarat på din kommentar ”hos mig”. Jag upptäckte den nyss. Du kanske redan har fått svar? Men iallafall. Nej, man kan inte lyssna sig till om en lunginflammation beror på virus eller bakterier. Hög sänka kan ju bero på massa olika orsaker, själv gick jag i 5 år med hög sänka p.g.a en infektion i en tand…numera botad tandläkarskräck. 😉 Jag hoppas att du fått hjälp och lägg ner det där med cancer…det är bara vi som jobbar i vården eller på apotek som ständigt drabbas av slängar av cancer. Kramen!

    30 november, 2010 kl. 09:25

    • Systerdyster: Haha antagligen har du rätt

      30 november, 2010 kl. 12:09

Kommentera

