Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Vinnarna är dragna!!

Trots att jag hade en söt helylle östgöte som lottdragare så vann du inte Tofflan. Pröva att skicka godis nästa gång 🙂

De tre vinnarna av varsin bodylotion från Korres är: Inna, Sussi och majblomma. Mejla mig era adresser så ska jag skicka iväg dem snarast till er. Grattis!!

10 svar

  1. Attans.
    Nej just det, jag var ju inte med. Använder inte hudlotion!

    1 december, 2010 kl. 11:30

  2. Bah varför talar du om för mig att de är utdragna då jag inte är en av dem ? då var de ju inte intressant för fem öre.

    30 november, 2010 kl. 11:44

  3. Shit, nu vann jag ju inte. Jaja, säger väl grattis till vinnarna i alla fall 😉

    30 november, 2010 kl. 11:30

  4. Grattis tjejer till vinsten. Fy katten vad jag är avis!

    Kram i alla fall/Gilla

    30 november, 2010 kl. 11:24

  5. JAAAAA.. Jag vann!! Vad glad jag blir! 🙂
    Skickar adressen på en gång!

    30 november, 2010 kl. 09:35

  6. JA! Vad kul!!! Nu gjorde du verkligen min dag!! Tack så mycket! Ska maila nu 🙂

    30 november, 2010 kl. 09:18

  7. Attans då… 😉 Fast det är okej, jag har en hel del krämer här hemma som jag måste göra åt. Grattis till vinnarna 🙂

    30 november, 2010 kl. 09:16

  8. MEH! Då får jag fixa lite choklad till nästa gång! 😀 Grattis till de tre vinnarna!

    30 november, 2010 kl. 09:05

  9. Nu har jag läst ditt inlägg flera gånger. Men jag ser inte mitt namn. Det måste vara något fel 😉
    Nähä…ingen vinst,antar jag. Då får jag gratulera dom som vann då 🙂
    Kram på dig!

    30 november, 2010 kl. 09:05

  10. Åh så glad jag blir!
    Lite tur här livet trots allt =)

    30 november, 2010 kl. 09:04

Kommentera

