Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Musten är borta!! Och Dagens roliga historia!!

På Haningeleden intet nytt!! Det tog musten ur mig att jobba idag. Det blir sängen snart. Har precis druckit en kopp varm choklad med vispgrädde (schhh säg inget, men jag hade en skvätt Kahlua i också efter tips från Sussi). Gott!! 

Dagens roliga historia!

mDen äkta mannen kom hem och fann sin fru i sängen och en vilt främmande karl som stod på golvet med byxorna nedhasade.

 Innan mannen hunnit säga någonting fann sig främlingen och sa med hög röst: ”För sista gången frun, betalar ni inte elräkningen så pinkar jag på golvet.”

11 svar

  1. Nightmare

    ha ha den var bra och smart grabb.. 😉

    2 december, 2010 kl. 09:59

    • Nightmare: Shit happens 😉

      2 december, 2010 kl. 10:09

  2. Åååå hade du Kaluha hemma!! Såå orättvist. Jag har inte kommit till systemet för att inhandla det än (vinet är inte slut än ;)). Men visst var det gott?? 🙂

    2 december, 2010 kl. 10:53

  3. Det kan behövas en skvätt av det i kylan.
    Ta det lugnt nu och lyssna på din kropp.

    Kramar

    2 december, 2010 kl. 05:47

  4. Hahaahaha skön räddnng, frågan är ju om den funka?

    sv: nej ingen crush på alex! :O

    2 december, 2010 kl. 03:17

  5. Hahaha, den var bra 🙂

    1 december, 2010 kl. 11:57

  6. Ha,ha, bra historia! Det gäller att finna sig ! 😉

    1 december, 2010 kl. 10:58

  7. Nu blev jag sugen på choklad med eller utan….

    Kul historia.

    Svar: Jag får väl påminna då.

    Kram/Gilla

    1 december, 2010 kl. 10:20

  8. Hahaha, den var bra den!

    Svar: Tackar, det värmer, ska du veta. Det utlovade inlägget skrev jag igår. *Kram*

    1 december, 2010 kl. 10:12

  9. Hade jag nog inte litat på. Kramiz

    1 december, 2010 kl. 10:07

  10. Är tyst som en mus, säger ingenting 😉 Förstår att du är trött.. Själv blev jag bra sugen på glögg nu 🙂

    1 december, 2010 kl. 10:03

Kommentera

