Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Lunchstängt!!

Jag skickade iväg Filip o en av hans kompisar till affären förut för att handla mjölk. De kom tillbaka en halvtimme senare o sa att affären var stängd… Så blåst är jag ju inte så att jag gick på det så Emelie gick upp.

Lustigt Filip att de hade öppet när jag var där, sa hon.

De hade nog lunchstängt!! Haha jag undrar vart han får allt ifrån?!

6 svar

  1. Bra försök i alla fall 😉

    9 december, 2010 kl. 09:43

  2. Ja de kan verkligen hitta på. Kramiz

    7 december, 2010 kl. 03:56

  3. Hahahaha jag älskar lille Filip alltså!! 😀

    7 december, 2010 kl. 12:22

  4. Hahaha…alla bortförklaringar är bra…..nästan 😉
    Kram på dig!

    6 december, 2010 kl. 09:34

  5. Ja, vad kan man inte hitta på, för att slippa ett tråkigt jobb?
    ;-D

    Kram/Gilla

    6 december, 2010 kl. 09:13

  6. Hade ni bott i en liten håla som hästholmen hade jag köpt det, men Linköping är ju liiite större =)
    Han försökte i alla fall!

    6 december, 2010 kl. 08:07

Kommentera

