Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Orginellt utvecklingssamtal!!

Jag har varit på barnens utvecklinssamtal idag. Bägges på samma dag givetvis. Filips avlöpte utan problem men Emelies…

Vi kom dit halv sju men det var ingen där. Efter 5 minuter kom en av hennes klassföreståndare med andan i halsen. Men…

Hon hade fel nyckel med sig och inte kunde hon koden in till byggnaden heller. Jag måste verkligen poängtera att jag älskar såna människor som kan begå misstag o stå för det o inte se det som världens undergång. Hon är så himla härlig!! Emelie tycker också att hon är jättebra o häftig. Hon påminner mig om dig mamma sa hon, tills hon kom på vad hon hade sagt! Det går ju inte att tillstå att ens mamma är häftig..

14 svar

  1. Åsa

    Emelie tycker att du är häftig men hon skulle aldrig drömma om att erkänna det, var sig för dig eller sig själv, förräns hon (och du) har blivit äldre och hon har fått lite mer självkännedom….

    9 december, 2010 kl. 04:22

    • Åsa: Visst vár det roligt att hon ändå gjorde bort sig lite. När kommer du hem nästa gång? Dejt?

      9 december, 2010 kl. 04:30

  2. JO det gör det visst det!!

    9 december, 2010 kl. 09:50

  3. NEEEJ, Gud förbjude !!!!

    (Fast vi är ganska häftiga……i humöret i alla fall ! 😉

    8 december, 2010 kl. 11:55

  4. bet hon sig i tungan då?

    8 december, 2010 kl. 04:13

  5. Från barn får man höra sanningen ju. Kramiz

    8 december, 2010 kl. 01:56

  6. Jag hade också utvecklingssamtal igår.

    Ett möte med chefen drog ut på tiden(brukar alltid göra det chefen= tidsoptimist) och jag glömde ett inbokat utv.samtal. Men som tur var så ringde eleven och påminde mig. Ridå! Men det känns lite pinsamt när elev och förälder får sitta och vänta på mig, som inte kan passa tiden.

    Nåväl det gick bra och jag höll tiden för övriga utvecklingssamtal jag hade bokat =)

    8 december, 2010 kl. 12:25

  7. Du ÄR häftig!
    Kramen!

    8 december, 2010 kl. 10:52

  8. Hahaha…
    Jag bara älskar folk som gör bort sig lite.
    Då vet man att man själv är nog ganska normal 🙂
    God morgon!

    8 december, 2010 kl. 08:29

  9. Haha det är ett gott betyg till dig även om hon tog tillbaka det så var det ju redan sagt 😀

    8 december, 2010 kl. 07:09

  10. God Morgon!
    Är väl skönt att även andra kan göra sådana misstag 🙂
    Kram

    8 december, 2010 kl. 05:57

  11. Hahahaha de illa!
    Men de jobbigt när de är sena och ÄVEN glömer nyckeln till dörren – man blir helt ”åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh”

    8 december, 2010 kl. 01:48

  12. Jag har ju glömt att säga att jag fått Bodylotionen jag vann! Den doftar helt underbart och gör huden jätteskön! Tusen tack, där räddade du min torra vinterhy! 😀

    8 december, 2010 kl. 12:38

  13. Som jag sa häromdan: Barn kan verkligen komma mitt i prick. Detta var ju en fin komplimang till er båda.

    Kram/Gilla

    7 december, 2010 kl. 11:40

Kommentera

